خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز:

اتصال صدرا به شیراز، از طرح‌های مهم در دست انجام است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز، از طرح‌های مهم در دست انجام را طرح اتصال شهر جدید صدرا به شیراز عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۳۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

سید ابوذر حسینی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر صدرا در گفت‌وگو با محمدصالح مقدسی، خبرنگار افتخاری بسیج در شیراز اظهار داشت: پروژه اتصال شهر جدید صدرا به شیراز یکی از طرح های بسیار مهم است که ازطریق تنگه قره پیری در حال انجام است.

وی با یادآوری اینکه این محور از سال‌های گذشته در دستور کار شرکت عمران صدرا قرار گرفته و تا امروز هم پیشرفتهای خوبی داشته است، تصریح کرد: این محور تا آنجایی که در حریم شهر صدرا بوده اجرا شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

حسینی اضافه کرد: مقداری از این طرح در حریم شهر شیراز است و شهرداری شیراز هنوز عملیات عمرانی و قابل قبولی در این راستا نداشته است؛ اما امیدورایم در چند روز آینده با هماهنگی مقامات ارشد استان، این ۳ کیلومتر باقی ماده تعیین تکلیف شود. تا مشکل شهر صدرا از نظر دسترسی به شیراز حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز همچنین با تأکید بر پیشرفت خوب این طرح توسط شرکت عمران صدرا، افزود: مباحث مالکیتی و قانونی تعدادی از قطعات زمینهای در حریم شهر شیراز باقی مانده که امیدوارم با همکاری شهرداری شیراز این مشکل هم رفع و به زودی این طرح به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار