ولایت‌مداری تا اهتمام برای فعالیت جهادی و خدمت به مردم

نشست صمیمی شهردار هشتگرد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ با تاکید بر حفظ روحیه بسیجی، ولایت‌مداری و اهتمام و همدلی برای فعالیت جهادی و ارائه خدمات برای رفاه و رضایت مردم برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۰۶۴۷۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، دیدار صمیمانه علیرضا کیان شهردار شهر هشتگرد با سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، برگزار شد و طی آن، از مشارکت در فعالیت‌ها و حوزه‌های مرتبط با خدمت‌رسانی و اقدامات فرهنگی به شهروندان قدردانی شد.

ولایت‌مداری تا اهتمام برای فعالیت جهادی و خدمت به مردم

سرهنگ پاسدار علیزاده در این دیدار با بیان اینکه بسیج و بسیجی‌ها در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و دوران‌هایی که مردم نیازمند همیاری و همدلی بودند، خوش درخشیده‌اند، ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی، کار جهادی و داشتن تفکر بسیجی، همه فعالیت‌ها با نگاه خدمت به مردم و سرافرازی نظام و میهن اسلامی پیش می‌رود.

علیرضا کیان شهردار هشتگرد نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با تاسی از سیره ائمه اطهار بتوانیم تکالیف‌ خود را در قبال مردم، کشور، انقلاب اسلامی و شهدا انجام دهیم و در مسیر ولایت‌مداری و خدمت‌گذاری به مردم قدم‌های موثر و مثبتی برداریم.

ولایت‌مداری تا اهتمام برای فعالیت جهادی و خدمت به مردم

وی با بیان اینکه تواضع و فروتنی ویژگی بارز مدیران و کارشناسان و جهادی است، اظهار داشت: هر کس در حوزه فعالیت خود، در راه رضای خدا و خدمت به مردم کار انجام دهد، اشاعه‌دهنده‌ی تفکر و روحیه بسیجی و جهاد تبیین است.

کیان در پایان با بیان اینکه مردم هشتگرد با هدیه ۱۱۰ شهید سرافراز به میهن و انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند ولایتمدار و پای کار انقلاب و نظام هستند، تاکید کرد: خدمت به این مردم افتخار است و امیدواریم با همیاری بسیجیان و نیروهای جهادی بتوانیم خدمت‌گذار شایسته‌ای باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار