افتتاح یک واحد گاو شیری به ظرفیت ۱۰۰ رأس در چناران

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، یک واحد گاو شیری به ظرفیت ۱۰۰ رأس به همت امرالله محمدزاده توسط مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، ایرج ناصری مقدم معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان در آیین افتتاح واحد تولیدی، صنعتی گاو شیری در روستای ملی چناران اظهار کرد: در طرح تولیدی روستای ملی با ۱۰۰ رأس گاو افتتاح، که ۵۰ رأس در برنامه تخصیص اعتبارات بانکی قرار دارد و تا به اکنون ۴۰ میلیارد ریال از این تسهیلات مورد استفاده وی قرار گرفته است.

وی افزود: معاونت برنامه ریزی در تلاش است که به همت کشاورزان و مراکز تولیدی طرح‌هایی را در سطح استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رساند.

دشمن از جنگ اقتصادی هراس دارد

امام جمعه چناران در این آیین اذعان داشت: دشمن از جنگ اقتصادی هراس دارد لذا خانواده محمدزاده با احداث این واحد تولیدی در صف اول جبهه تولید قرار گرفتند.

حجت الاسلام تاجی تأکید کرد: امرالله محمدزاده و خانواده ساعی وی نشان دادند با کوشش و تلاش می توان موانع را از سد راه برداشت و با تکیه بر نیروی الهی و استمداد از ائمه اطهار (ع) و شهداء پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرد.

وی خطاب به خانواده این کارآفرین که با احداث این واحد تولیدی در اشتغال افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش بسزایی داشته، خاطر نشان کرد: بدانید که در قبال این کارتان پاداش اخروی در انتظارتان خواهد بود چرا که گامی بزرگ در اقتصاد، پیشرفت و آبادانی کشور و اشتغال زایی برداشته‌اید.

کار ارشمند امرالله محمدزاده و خانواده وی ستودنی است 

فرماندار چناران نیز ضمن تبریک اعیاد پیش روی و هفته جهاد کشاورزی بیان کرد: امرالله محمدزاده و خانواده توانمند وی کار ارزشمندی در زمینه اشتغال در روستای ملی انجام دادند.

محسن مه آبادی از همراهی این خانواده در ایجاد واحد تولیدی گاو شیری قدردانی کرد و افزود: همراهی خانواده وی و تلاشهای جهادگونه امرالله محمدزاده باعث به ثمر نشستن این موفقیت شد.

افتتاح واحد تولیدی گاو شیری با نژاد سیمنتال در روستای ملی از توابع شهرستان چناران 

سرپرست جهاد کشاورزی چناران گفت: واحد تولیدی گاو شیری امرالله محمدزاده با ظرفیت ۱۰۰ راس گاو نژاد سیمنتال در روستای ملی از توابع شهرستان چناران به بهره برداری رسید.

محمود نامی تصریح کرد: مبلغ کل سرمایه گذاری این طرح ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده و بقیه آورده شخصی دامدار است.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار