دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:

رسیدن به حکمرانی دینی هدف اصلی امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در همایش امر به معروف و نهی از منکر تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هدف اصلی امر به معروف و نهی از منکر رسیدن به حکمرانی متعالی دینی است.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در همایش امر به معروف و نهی از منکر تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد:  پیگری مطالبات مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، قانون‌گرایی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی چهار محور اصلی فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام بهروزی تصریح کرد: قانون برای ستاد امر به معروف پنج وظیفه در بخش‌های آموزش، شوراهای امر به معروف دستگاه‌ها، عفاف و حجاب، حمایت از آمران و ناهیان و تشکل‌های مردمی تعریف کرده که در حال اجرا و عملیاتی همه این موارد هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهربیان کرد: رهبر معظم انقلاب بهترین آمر به معروف و بزرگترین مطالبه‌گر هستند و خط مشی این ستاد نیز آمر به معروف و مطالبه‌گری مبتنی بر بیانات ایشان است.

وی اظهار کرد: آموزش تشکل‌ها برای پیگیری درست مطالبات و گروه‌بندی دستگاه‌ها بر اساس تخصص‌شان با هدف احصاءِ معروفات و منکرات از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی به منظور افزایش قدرت مطالبه‌گری بین مردم تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع مهم نیز توجه اساسی شده است. ضمن اینکه باید جامعه را نسبت به تبلیغ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر حساس کنیم تا نسبت به مسایل پیرامونی خود بی‌تفاوت نباشند.

وی اظهار کرد: هدف اصلی امر به معروف و نهی از منکر رسیدن به حکمرانی متعالی و دینی است که در این مسیر از نظرات نخبگان، متخصصان و صاحب‌نظران نیز در حال بهره‌گیری هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در ارتباط با حمایت‌های ستاد امر به معروف از آمران و ناهیان نیز گفت: با تعامل و ارتباط قوی بین دادستانی و رئیس دادگستری استان و ستاد آمر به معروف و نهی از به طور کامل از رابطین و ضابطین امر به معروف و نهی از منکر حمایت قاطع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار