خبرهای داغ:

از اهدای کمک های جهادی تا برنامه های فرهنگی در پایگاه های سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از جمع آوری و اهدای کمک های مومنانه و برپایی محفل قرآنی و برنامه های مذهبی در پایگاه بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کمک های مومنانه با یاری بسیجیان و جهادگران به صورت مداوم در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند به همت پایگاه های مقاومت بسیج در حال انجام است.

سمیه ادهم از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با یاری خیرین جمع آوری و پرداخت مبلغ یک میلیون 500 هزار ریال صدقه اول ماه توسط جهادگران پایگاه انجام و به نیازمندان اهدا شد.

او با اشاره به انجام قرعه کشی صندوق پس انداز پایگاه افزود: پرداخت وام ماهیانه به ۲ نفر از اعضای صندوق به ارزش 30 میلیون ریال و پرداخت پنج فقره وام 30 میلیون ریالی از صندوق قرض‌الحسنه با مدیریت مسول سازندگی پایگاه انجام شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: محفل حزب خوانی هفتگی قرآن بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خواهران و برادران بسیجی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

ادهم خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت (ع) و حضرت فاطمه (س)، جشن و دورهمی حلقات شهید ابراهیمی، کلامی و محمدتقی فیض همراه با نشست تبیینی با سخنرانی فاطمه ادهم طلبه بسیجی با موضوع ازدواج آسان و حمایت جوانان در مسئله ازدواج با پشتیبانی گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد برگزار شد.

گفتنی است جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با هدف هماهنگی برنامه های اجرایی پایگاه تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار