کارشناس مسائل سیاسی

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: پس از شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی جبهه دشمن به دنبال پایین آوردن مشارکت در انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۴۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

حسن ابوطالبی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در آشتیان درخصوص انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری گفت: لیدر اصلی تفکر عدم مشارکت مردم در انتخابات جبهه استکبار است. آنان به دنبال این هستند که با موج سواری و شایعه پراکنی، و پایین آوردن مشارکت نقطه ضعف ها و شکست های خود را پوشش دهند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب مردم باید با تفکر انقلابی در مسیر انقلاب و آرمان های امام و رهبری باقوت خدمت به مردم و کشور را اولویت کارخود بداند و جای خالی شهید رئیسی را برای مردم پر کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: فسادستیزی و برخورد با مفسدان یکی دیگر از ویژگی های بارز رئیس جمهور منتخب مردم است. یکی از خواسته های مردم از رئیس جمهور منتخب توجه به معیشت و تورم است، وی باید برنامه های مدون و اثرگذاری برای اصلاح بیشتر وضعیت معیشت مردم داشته و شبانه روز برای معیشت مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در نظام بین‌الملل در شرایط حساس ولی در عین حال خوبی قرار دارد، افزود: از دیگر برنامه های مهم دولت منتخب در شرایط حساس کنونی در عرصه بین‌الملل، موضع گیری حفظ مواضع کنونی به نفع جبهه مقاومت است که شهید امیر عبدالهیان به معنای واقعی کلمه دیپلمات جبهه انقلاب بود.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار