مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

دشمنان دنبال حضور کم رنگ مردم در انتخابات هستند/ فرماندهی، حفاظت و نمایندگی خیمه سپاه است

حجت السلام کریم بیگی گفت : حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۸۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی کرم بیگی درسخنانی درآئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای شهرستان بهاباد وشهدای خدمت وسید الشهدای خدمت خادم الرضا دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهانش افزود: پس از شهادت شهید آیت الله رییسی، رییس جمهور عزیزمان، در عرصه حساس انتخاب زودرس قرار گرفتیم اما امت اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در تمامی صحنه های سیاسی خوش درخشیدند.
وی با تاکید براینکه در چنین شرایطی تمام تلاش دشمن، تحریف ارزش‌ها و دستاوردهای با ارزش دولت انقلابی و نظام برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است افزود: سرمایه های اصلی یک امت مردمند که درتمام صحنه ها حضوردارند زیرادشمن بدنبال آن هست تا این سرمایه ها را ازنطام وانقلاب بگیرد که مردم فهیم وبا بصیر ما درروز هشتم تیر درانتخابات وپای صندوقهای رای توطئه های دشمنان را با خنثی و نقش برآب خواهند کرد .
این مقام مسئول در ادامه با بیان اهمیت حضور در انتخابات واینکه دشمنان دنبال حضور کم رنگ مردم در انتخابات هستند اظهارداشت: در این دوره از انتخابات دو دسته تلاش می کنند حضور حداکثری رخ ندهد اول کسانی که در خارج نشسته اند و با کمک رسانه های بیگانه دنبال دلسردی و نا امید کردن مردم هستند تا مشارکت به حداقل برسد ودسته دوم در داخل هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر دشمن گام برمی دارند تا انتخابات سرد و کم رنگ و بدون مشارکت باشد اما همه ما وظیفه داریم اگر دوستدار نظام و انقلاب و امام هستیم در انتخابات شرکت کنیم.
کرم بیگی به عملیات وعده صادق اشاره کرد وگفت : اگر ما وعده صادق را با این اقتدارانجام دادیم حاصل تفکر یک مرد الهی وانقلابی وذوب درولایت یعنی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ومردمی بود .
وی تصریح کرد: دشمنان طی سال‌های گذشته در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خوردند و بار دیگر از طریق جنگ نرم به میدان آمده اند.
حجت‌الاسلام کرم بیگی گفت: وظیفه اصلی ما در شرایط کنونی این است که با تبیین ارزش های انقلاب و بیان شاخص‌های ریاست جمهوری هم تراز انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم
کریم بیگی باتاکید براینکه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی خیمه سپاه است افزود : هر کدام از این سه رکن سپاه آسیب ببیند و پایین بیاید سپاه دچار مشکل می شود و باید در هر سه قسمت هوشیارانه عمل کنیم.
وی با بیان اینکه ما موظف به مراقبت از بسیج هستیم، خاطر نشان کرد: سعی ما بر این بوده که روحیه ایثارگری، ولایتمداری، بصیرتی و معنوی بسیجیان را بالا ببریم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر بااشاره بر تحکیم وحدت بین مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حفاظت و فرماندهی، انسجام و وحدت بیش از پیش این مجموعه‌ها را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان و اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها ضروری دانست.
در پایان این برنامه از حجت الاسلام هادی عامری قدردانی وتشکر  به عمل آمد و حجت الاسلام سید جواد حیدری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهابادمعارفه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار