با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

آئین تکریم و معارفه مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۹۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، آئین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با حضور بخشداربخش مرکزی، امام جمعه ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه الغدیراستان یزد ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ، مسئول امورروحانیون وطلاب سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزارشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد دراین آئین ، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم ، از خدمات و تلاش های حجت الاسلام هادی عامری مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد تقدیر نموده وبه اهمیت جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگی ولی فقیه ازارکان مهم و حافظ روحیات انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج است و یکی از وظایف مهم آن بصیرت افزائی و ایجاد ارتباط سالم و موثر می باشد.
سرهنگ حمیدرضا فرهمند همچنین به حضور ومشارکت مردم درانتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد وافزود : هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد نشان می دهد مردم به نظام پایبندی بیشتری دارند، انتخابات در امیدآفرینی مردم بسیار تاثیر گذار است.
وی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای خدمت ورئیس جمهور شهید دکترسید ابراهیم رئیسی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت همه آحاد مردم، تاکید کرد: وظیفه بسیج در موضوع انتخابات شاخص سازی و تبیین سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است تا مشارکت حداکثری در این انتخابات رقم بخورد.
فرهمند در پایان از آحاد مردم همیشه درصحنه وولایتی شهرستان بهاباد دعوت کرد تا در روزهشتم تیر یک باردیگر در پای صندوقهای رای حاضرشوند وبا حضور خود در پای صندوقهای رای توطئه های دشمنان را خنثی کنند .
درپایان این برنامه از زحمات وخدمات  حجت الاسلام هادی عامری  درطول دوران مسئولیت درناحیه بهاباد قدردانی به عمل آمد و حجت الاسلام سید جواد حیدری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار