خبرهای داغ:

استاد گلریز: بسیج هنرمندان باید با تمام قوا در برابر جنگ فرهنگی که دشمنان علیه ما به راه انداخته‌اند، ایستادگی کند

خواننده سرودهای انقلابی کشورمان گفت: بسیج هنرمندان باید با تمام قوا و توان خود در برابر جنگ فرهنگی که دشمنان علیه ما به راه انداخته‌اند، ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد گلریز در آیین معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان گفت: یکی از خصوصیات آقای مهدوی مسئول جدید انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان این است که ایشان فردی صادق و صریح است و اگر مسئله ای در موسیقی وجود داشته باشد آن را عنوان می کند؛ از حضور او باید در عرصه های مختلف بهره برد؛ وقتی شنیدم ایشان به این مجموعه آمده و مسئولیتی پیدا کرده، بسیار خوشحال شدم.  

وی افزود: خوشحالیم که در بسیج هنرمندان، فردی متخصص و مومن به کار گرفته است؛ امیدواریم حضور آقای مهدوی بسیار مفید و راهگشا باشد و کارهای بزرگی در بسیج انجام خواهد شد.
 
این خواننده و موسیقی‌دان کشورمان گفت: در سال های قبل که آقای قنادیان در این جایگاه مشغول به فعالیت بود، بسیج خیلی در این راستا فعال بود و جشنواره های مختلفی برگزار می شد و جوانان و نوجوانان از استان های مختلف از برگزاری مراسمات و جشنواره های مختلف بسیج استقبال زیادی می کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شرایط جنگ فرهنگی هستیم، گفت: امروز تحت شدیدترین تبلیغات رسانه ای و تبلیغاتی قرار داریم که برکسی پوشیده نیست و مبنای حرف هایم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف شان است. هم اکنون که درگیر چنین جنگی هستیم و شاهد نشر این فرهنگ مبتذل از سوی دشمنان هستیم، از برخی مسئولان تعجب می کنم که هرگاه با آنها درباره این موضوعات و کارهایی که باید در مواجهه با این جنگ انجام دهیم صحبت می کنیم، تنها مطلبی که عنوان می کنند این است که بودجه نداریم.  

گلریز گفت: بسیج هنرمندان باید در مواجهه با این جنگ فرهنگی وارد صحنه شود؛ این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد. در بسیج هنرمندان باید دست به دست هم دهیم و در این رابطه تلاش کنیم. بسیج هنرمندان ارگان ارزشمند و با اهمیتی است که اقدامات آن در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار