توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در شهرستان آمل

شهروندان و نیکوکاران آملی در یک اقدام خیرخواهانه و در قالب پویش نذر قربانی عید سعید قربان بیش از ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان آمل توزیع کردند.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۴۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهروندان و نیکوکاران آملی در یک اقدام خیرخواهانه و در قالب پویش نذر قربانی عید سعید قربان میان نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.


در این پویش مردمی، مردم نوع دوست، نیکوکاران، خیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، دفترخادمیاران کانون خدمت رضوی آمل و گروه‌های جهادی و خیریه شهرستان آمل با قربانی کردن گوسفند به نیت توزیع میان خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی نقش آفرینی کردند.


نیکوکاران آملی که در حوزه تولید و صنعت و بازار و کشاورزی فعالیت دارند، هر سال از محل عواید کار خود روز عید قربان و حتی یک روز قبل از عید قربان اقدام به ذبح تعدادی از دام‌ها و توزیع گوشت آن بین نیازمندانی که بیشتر آنها از قبل توسط معتمدان شهری و روستایی توسط اداره کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی وگروه‌های خیریه و جهادی شناسایی شدند، برای رساندن به دست نیازمندان توزیع می‌کنند.

در این بین اعضای گروه جهادی و خیریه الزهرا (س) شهرستان آمل از صبح امروز دوشنبه با قربانی کردن چند راس گاو وگوسفند، بسته بندی و توزیع، آنها را بین خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش خود توزیع کردند.

مدیرگروه جهادی و خیریه الزهرا (س) آمل گفت: به رسم هرساله برای جمع آوری وجوه ویژه قربانی عید سعید قربان فراخوان دادیم که خیران حامی و پشتیبان گروه جهادی الزهرا (س) در این فراخوان شرکت کرده اند که این مشارکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مهین علیزاده افزود: خوشبختانه این گروه، با بسته بندی گوشت‌های قربانی، برای حدود هزار مددجوی نیازمند توزیع کرده است.

وی از همراهی نیکوکاران و مردم نوع دوست آملی که در این روز درکنار مردم در توزیع گوشت قربانی و سهیم کردن نیازمندان در عید قربان بودند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد: اینگونه اقدامات خیرخواهانه که به صورت خودجوش برگزار می‌شود، بتواند بخشی از مشکلات نیازمندان را در شرایط سخت اقتصادی برطرف کند.

کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در آستانه ازدواج، کمک برای تهیه وسایل نوزاد برای خانواده‌های نیازمند و برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات گروه جهادی و خیریه الزهرا (س) شهرستان آمل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار