خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه در نماز عید سعید قربان؛

مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود/عید قربان نماد توحید و بندگی است

مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود/عید قربان نماد توحید و بندگی است
حجت الاسلام والمسلمین آقاحسینی در جمع نمازگزاران عید سعید قربان در محمدیه بیان کرد: مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۰۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

قزوین_ به گزارش بسیج، همزمان با روز بندگی و جشن رهایی از اسارت نفس نماز عید سعید قربان در شهر محمدیه قزوین اقامه شد.  

عید قربان یادآور روزی است که حضرت ابراهیم(ع) فرزندش اسماعیل را به قربانگاه می‌برد تا او را نذر فرامین الهی کند و زیباترین سرسپردگی در برابر خواست خدا در این روز رقم خورد. 

از آن تاریخ به بعد مسلمانان در روزعید قربان با قربانی کردن گوسفند به ویژه در مناسک حج این عید بزرگ را جشن می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا حسینی امام جمعه محمدیه در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار کرد: عید قربان یعنی نزدیکی و تقرب به خداوند متعال و انجام هر عملی که انسان به واسطه آن به پروردگار نزدیک می شود که طبق روایت امام صادق(ع)، بالا دست هر عبادتى، عبادتى است و محبّت به ما اهل بيت(ع) بالاترين عبادت است.

امام‌جمعه محمدیه در فراز دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست‌ جمهوری پیش رو اشاره کرد و افزود: از مردم دعوت می‌کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خود را انجام دهند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود.

حجت الاسلام آقا حسینی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی، مردمی آگاه به زمان، بصیر و همواره در صحنه انقلاب و نظام اسلامی هستند، یادآور شد: آنچه در توان و وظیفه مردم است، آمدن در پای صندوق‌های رأی و حضور حداکثری در انتخابات است و البته حضوری که به طور قطع دشمن شکن خواهد بود و به طور قطع، در روز هشتم تیر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار