مسئول بسیج مداحان استان مرکزی تاکید کرد

هیئات عرصه‌ای برای تربیت نسل انقلابی

مسئول بسیج مداحان استان مرکزی با اشاره به نقش تبیین‌گری هیئات مذهبی گفت: امروز از همین کانون‌های جهاد یعنی هیئات مذهبی، انسانهایی در تراز شهید سلیمانی تربیت می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفضل ربیعی مسئول بسیج مداحان استان مرکزی در جمع مسئولان هیئات مذهبی شهرستان شازند گفت: هیئات مذهبی میراثی ماندگار از حضرت زینب(س) در جهت دفاع از حریم اسلام، قرآن و ولایت هستند.

وی به نقش پیام‌رسانی هیئات اشاره کرد و افزود: بایستی با استفاده از این رسانه بی‌بدیل که آمیخته به شور و شعور و ابزار هنر، منطق و استدلال با زبان فاخر در ترویج ارزش‌های الهی اسلام و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و فساد در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی و با ایجاد امید در  جذب آحاد  مردم به ویژه جوانان و نوجوانان  بهره حداکثری جست.

مسئول بسیج مداحان استان مرکزی یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت را تکیه بر قدرت مردم دانست و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به خوبی این ظرفیت را تشخیص داده و به کار گرفتند و امروز دشمنان اسلام و انقلاب، با تشخیص این مهم به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب و اسلام هستند و از همه ابزار هم در این راستا بهره گرفته‌اند.

ربیعی ادامه داد: معیار دشمن در این طراحی بر مبنای محاسبات مادی است در صورتی که محاسبات انقلاب اسلامی ریشه در توحید و معنویت برگرفته از اندیشه توحیدی دارد که تاکنون محاسبات و‌ معادلات دشمنان اسلام و انقلاب را به هم ریخته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز از همین کانون‌های جهاد یعنی هیئات مذهبی، انسانهایی در تراز شهید سلیمانی تربیت می‌شود، پس بایست این کانون‌های جهاد، پیوندی ناگسستنی با انقلاب وولایت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار