خبرهای داغ:
استادیار سپاه شهرستان آق قلا:

ولایت پذیری و خدمت به مردم برای رئیس جمهور یک اصل است/محبوبیت حاج قاسم و شهید جمهور بخاطر اطاعت آنان از رهبری بوده است

حجت‌الاسلام عباس شفیعی گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با حضور فعال و حداکثری مردم برگزار و توطئه‌های دشمنان انقلاب همانند گذشته خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

ولایت پذیری و خدمت به مردم برای رئیس جمهور یک اصل است/محبوبیت حاج قاسم و شهید جمهور بخاطر اطاعت آنان از رهبری بوده است

حجت‌الاسلام عباس شفیعی استادیار سپاه شهرستان آق قلا در جمع بسیجیان حوزه وحدت آق قلا  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه گفت: به برکت خون شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با حضور فعال و حداکثری مردم برگزار و توطئه‌های دشمنان انقلاب همانند گذشته خنثی خواهد شد. 

به گفته وی: قطعا مردم ما حماسه بزرگ حضور در تشییع پیکرهای شهدای خدمت را با حضور پررنگ و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی تکمیل خواهند کرد.

هادی سیاسی سپاه شهرستان آق قلا با بیان این مطلب که هم حضور حداکثری و هم انتخاب اصلح برای پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌ های مختلف مهم است، ولایتمداری و ولایت پذیری، صداقت و سلامت نفس، روحیه خدمتی و انقلابی داشتن، کار جهادی و شبانه روزی کردن را از جمله ویژگی‌های کاندیدای اصلح ذکر کرد و گفت: 

وی تصریح کرد: محبوبیت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سید دلها آیت الله رئیسی به خاطر اطاعت و تبعیت آنان از رهبر دلها امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بوده است و امروز هم باید مسئولیت اجرایی کشور را به دست کسی بسپاریم که تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی برایش یک اصل پذیرفته شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها