خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد اقتدار بر اقتصاد است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد اقتدار بر اقتصاد است، گفت: اقتصاد مقاومتی توانست فقر و محرومیت را از بین ببرد و در عرصه‌های مختلف اقداماتی انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۳۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد اقتدار بر اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در همایش شکوه هجرت که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۱۱۰ جهیزیه تحویل خانواده‌های نیازمند شد که این جهیزیه‌ها به معنای گره‌گشایی از کار مردم است.

وی افزود: یکی از نکاتی که در کارهای جهادی است اثرات این کار جهادی است که برای شما فیض می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فضا و مناظرات اقتصادی افزود: هیچکس موافق تحریم‌ها نیست، همه موافق هستند تحریم‌ها رفع شوند؛ ما اگر در مسائل اقتصادی تحلیل نادرست داشته باشیم فقر در کشور بیشتر می‌شود بنابراین نکته اصلی این است که چگونه تحریم را رفع کنیم چراکه طرف مقابل منطق مداکره را نمی‌داند.

وی با بیان اینکه نکته دوم اقتصاد مقاومتی است که مبتنی بر ایجاد اقتدار بر اقتصاد است، گفت: شهید رئیسی در طول سه سال که تحریم‌ها برداشته نشد، اما توانست موفقیت‌هایی به دست آورد.

شعبانی موثقی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی توانست فقر و محرومیت را از بین ببرد و در عرصه‌های مختلف اقداماتی انجام شد؛ امیدوارم این کار را با جدیت پیش ببرید و در خدمت به مردم اخلاص داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار