شهید رئیسی رئیس جمهوری محبوب و مغتنم بود+عکس

خسروی کارشناس ارشد مسائل سیاسی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ومغتنم بود که با کار جهادی وخستگی ناپذیری خدمات وبرکات بسیاری برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۷۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد حسن خسروی در نشست بصیرتی افزایی ویژه انتخابات که با حضور جانشین ،معاون هماهنگ کننده، کارکنان پایور و وظیفه به همت معاونت سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه 5نصر خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: در دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی نزدیک به 10کارخانه وکارگاه که دردوره های قبل تعطیلشده بود احیا کرد.
وی ادامه داد: مجموعه های بزرگی همچون هپکو،کشتی سازی هرمزگان وکاغذ سازی مازندران از جمله این کارخانجات هستند که کارگران این شرکت هاخود را مدیون زحمات شهید رئیسی می دانند.
خسروی درادامه افزود: شهید رئیسی جهت حل مشکل کارگران شرکت نیشکرهفت تپه تعداد7جلسه با نماینده کارگران این شرکت برگزار کرد که این نشان از روحیه ،تواضع ،خدمت گزاری ودغدمندی آیت الله رئیسی نسبت به رفع مشکل تولید بود.
وی بیان کرد: دولت شهید رئیسی در این مدت کوتاه اقدامات بسیار مهمی در زمینه های زیر ساختی کشور انجام داد که می توان به پایان رساندن پروژه راه آهن شمال به جنوب نام برد که در مدت 13سال 40درصد آن انجام گرفته بودودر این مدت 3ساله 60درصد باقی مانده اجرا گردیدکه آمدزایی و ارزآوری بسیاری برای کشور دارد.
خبرنگار/علیرضا برهانی نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار