خبرهای داغ:

پیام فرماندار دامغان به مناسبت هفته قوه قضاییه

دامغان_ مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۸۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی 

 یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحقق عدالت و قسط و بناکردن حکومتی بر مبنای دادگستری و تحکیم پایه‌های عدل در جامعه است و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار، برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه‌ای نهاده‌اند که در این راه به افراد گرانقدری چون شهید آیت‌الله بهشتی و یاران با وفای ایشان اقتدا کرده‌اند و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار هستند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه در شهرستان دامغان تبریک گفته و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی و از پیشگاه باری‌تعالی برای آنان صحت و سلامتی مسألت می نمایم.

مهدی بندرآبادی 
فرماندار شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار