خبرهای داغ:

نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور اعضای قرارگاه مالک، شیوخ و بزرگان قبائل خرمشهری در ایام الله عیدسعیدغدیرخم

 در ایام الله عید سعید غدیر خم باحضور امام جمعه، بزرگان،شیوخ و سران قبائل شهرستان به میزبانی سپاه ناحیه خرمشهر جلسه هم افزایی و هم اندیشی قرارگاه مالک جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۳۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرمشهرضمن تبریک ایام الله عیدسعید غدیرخم به همه مسلمانان و بویژه شیعیان و تشکر و خیرمقدمی به حضور گرم و صمیمی مسئولین، بزرگان، شیوخ طوایف و قبائل بزرگوار داشتند.

 

سرهنگ‌محمد لویمی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر جهت برگزاری جشن عید سعید غدیر خم و همچنین استفاده بهینه از این فرصت کم نظیر برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم با عنایت به نفوذ کلام سران، معتمدین و شیوخ ارجمند قبائل دانست.

 

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر حجةالاسلام والمسلمین عادلپور در خصوص جایگاه والای عید سعید غدیر خم، گفت: غدیر به ما یاد داده است که در رأس حاکمیت باید بهترین و مقتدرترین فرد قرار گیرد. و همه ما موظف هستیم که پیام ماندگار غدیر را در برهه های حساس تاریخی مورد توجه قرار دهیم.

 

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به فرارسیدن سالروز ۷ تیر و شهادت دکتر بهشتی افزود: شهدا الگوی ما هستند و در انتخابات پیش رو الگوی عملی ما شهید رئيسی است.

وی یادآور شد: باید بررسی کنیم که سابقه این شش نامزد انتخاباتی و همراهان آنها چیست و آیا در خط شهدا هستند یا خیر و کدام یک ارزش محور هستند. 

امام جمعه خرمشهر گفت: کسانی که در بیرون از کشور تلاش می کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند همان افرادی هستند که برای تشدید تحریم ها تلاش کردند و بر طبل جنگ کوبیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار