فرمانده سپاه روح الله در شورای اداری شهرستان ساوه؛

اثر رأی از موشک بالستیک بیشتر است

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: اثری که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در افزایش صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌گذارد، بیشتر از موشک‌هایی است که ما بر سر صهیونیست‌ها منفجر کردیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۱۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: اثری که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در افزایش صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌گذارد بیشتر از موشک‌هایی است که ما بر سر صهیونیست‌ها منفجر کردیم.

وی افزود: در عملیات وعده صادق جهانیان متوجه قدرت نظامی، اطلاعاتی و علمی ایران در اجرای عملیات پیچیده بر علیه رژیمی که ادعای رتبه چهارم نظامی و برترین سرویس اطلاعاتی  را داشت، شدند و نتوانست این رژیم از خود دفاع کند.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: خود آنها اعتراف کردند که ۳۰ موشک به مناطق  صهیونیستی اصابت کرده است در حالی که ما معتقد هستیم حتی بیشتر اصابت کرده است در عملیات وعده صادق گنبد آهنین دشمن ناکارآمد نشان داد.

وی ادامه داد: ایران حامی مستضعفان جهان است و همه منتظر هستند که در انتخابات شاهد درخشش کیفی و کمی ایرانیان باشند .

سردار عمومهدی ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: بازخوانی واقعه غدیر موجب شناخت بیشتر مردم در مورد ولایت مداری می‌شود

وی افزود: در واقعه غدیر خداوند تکلیف بشر را تا روز قیامت درباره ولایت مشخص کرده است در زمان غیبت هم امام زمان بحث ولایت را مشخص کردند که فقها مراجعه شود

فرمانده سپاه روح‌الله در اهمیت انتخابات شایان به ذکر کرد که انتخابات دو روی سکه دارد اول اینکه بالاخره با هر درصد مشارکت نفر با رای بالاتر انتخاب می‌شود ولی چه بهتر که از این حق انتخاب استفاده شده و تحقیق شود تا فرد اصلح انتخاب شود.

وی ادامه داد: دومین روی سکه این است که میزان مشارکت در انتخابات در سطح جهانی برای ما مهم است زیرا ما توانستیم با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی حکومت دست نشانده آمریکا را ساقط کنیم به همین دلیل آنها دنبال کاهش مشارکت مردم هستند تا مجدد در تصمیم گیری‌های داخلی و خارجی ما دخالت کنند.

سردار عمومهدی ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی اظهار کرد: این شهید بزرگوار همچون شهید بهشتی خالصانه خدمت کرده و خاری در چشم دشمن بود که از فقدان آنها شاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با روش‌های مختلف کودتا ترور تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی سعی کرد تا مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود ولی جنگ تحمیلی موجب خود کفایی و استقلال و خودباوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار