خبرهای داغ:

رای اولی‌ها خط مقدم شور و انگیزه در انتخابات

امام جمعه شهرستان فراشبند با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات بسیار چشمگیر و ستودنی است، گفت: رای دادن برای نخستین بار خاطره‌ای به یاد ماندنی است، زیرا رای اولی‌ها خود را تاثیرگذار در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده کشور می‌بینند.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۶۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگذاری بسیج از فارس، حجت الاسلام امام جمعه شهرستان فراشبند در همایش رای اولی ها با موضوع «انتخابات و اصل مشارکت رای اولی ها» اهتمام آموزش و پرورش به این موضوع را قابل تقدیر و ارزشمند توصیف کرد و گفت: کمتر از 4 روز تا زمان برگزاری انتخابات باقی مانده و رسالت سنگینی بر دوش یکایک ما است که با آگاه ساختن دانش آموزان نسبت به اهمیت مشارکت در انتخابات، ظرفیت و توان آنان برای ایجاد انگیزه و نشاط سیاسی در جامعه فعال شود. 
 
وی ادامه داد: رای اولی ها که تاکنون افتخار حضور در انتخابات، به عنوان مهمترین عرصه تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی را نداشته و سال های سال، تنها رای دادن بزرگتر های خود را تماشا کرده اند، اکنون دیگر خود به رشدی رسیده اند که می توانند در صف تعیین سرنوشت ایستاده و نخستین رای خود را به صندوق بیندازند. 
 
 
به گفته فرج زاده فسائی، رای دادن برای نخستین‌بار خاطره ‌ای به یاد ماندنی است زیرا رای‌ اولی‌ ها خود را تاثیرگذار در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده کشور می‌بینند، بنابراین برای شتاب بخشیدن به توسعه کشور باید به قانون اساسی یعنی اسلامیت و جمهوریت با حضور در انتخابات توجه ویژه کنیم. 
 
خطیب نماز جمعه شهرستان فراشبند با بیان اینکه تشکیل مجلس قوی نقش مهمی در شکوفایی استعداد جوانان و رای اولی‌ها دارد، تصریح کرد: در بخش مربوط به مجلس و دولت باید شرایطی ایجاد کرد که زمینه شکوفا شدن استعداد جوانان و رای اولی‌ها را  فراهم کنیم و این امر فقط با داشتن مجلسی قوی میسر می‌شود. 
 
فرج زاده فسائی یکی از اهداف استکبار را کاهش مشارکت مردم به ویژه جوانان و زنان در پای صندوق رای دانست و یادآور شد: در انتخابات گذشته استکبار تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت انجام داد ولی مردم با حضور خود در پای صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری به دولت سیزدهم رای مثبت داده و این بار هم با حضور پرشور خود در انتخابات جاری، پاسخی محکم به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد. 
 
وی افزود: حضور در انتخابات از مهمترین عوامل نقش آفرینی در آینده کشور است و من سرنوشت کشورم را با این حضور رقم می زنم. 
 
او انتخاب اصلح را نیز با اهمیت عنوان کرد و گفت: البته باید افرادی را انتخاب کنیم که فقط به فکر منافع شخصی خود نباشند، بلکه دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند. 
 
فرج زاده فسائی انتخابات را صحنه ای زیبا از نمایش اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: من هم به عنوان یک رای اولی خوشحالم که می توانم در این عرصه مشارکت کرده و در سرنوشت کشورم نقش داشته باشم. 
 
وی افزود: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه حق هر ایرانی است، وظیفه و تکلیفی است که بر گردن او قرار گرفته و بایستی آن را ادا کند. 
 
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نقش مجلس شورای اسلامی در عرصه قانونگذاری گفت: بسیار مهم است که آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و به افرادی که واقعاً تعهد، تخصص، کارآمدی و توانایی لازم برای قبول این مسوولیت خطیر را دارند، رای بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار