فرمانده سپاه نرماشیر خبرداد؛

طبخ و توزیع بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم در نرماشیر

محمد رویان گفت: به مناسبت عیدسعید غدیرخم بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در مناطق محروم این شهرستان توزیع و بیش از ۱۰۰ ایستگاه صلواتی در جای جای روستاهای این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۱۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمد رویان گفت: به مناسبت عیدسعید غدیرخم بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در مناطق محروم این شهرستان توزیع و بیش از ۱۰۰ ایستگاه صلواتی در جای جای روستاهای این شهرستان برپا شد.

 

 سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بیان کرد: امروز نرماشیر حال و هوایی دیگر داشت و غدیریان نرماشیری جای جای روستاهای شهرستان،  ایستگاه صلواتی  برپا کردند.

 

وی افزود: به همت گروه های جهادی بسیج شهرستان، بسیج سازندگی ناحیه، هیأت مذهبی، هیأت هفتگی، پایگاه های مقاومت بسیج، قرارگاه پهنه ای شهدای شرق، مجمع جهادگران، شوراهای اسلامی و دهیاری ها، بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ شد و در مناطق کم برخوردار دار شهرستان توزیع گردید، همچنین بیش از ۱۰۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیر خم در روستاهای این شهرستان برپا شد.

 

فرمانده سپاه نرماشیر گفت: در دهه امامت و ولایت بیش از ۱۵ گروه جهادی به مناسبت محروم اعزام شد و بیش از ۱۰ چشمه حمام و سرویس و ۲ مسکن محروم، مرمت و بازسازی شد، ۱۵ تن آرد توزیع گردید، ۳۰ جشن بزرگ غدیر در جای جای شهرستان برگزارشد، ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ شد، ۱۰۰ ایستگاه صلواتی برپا گردید، همچنین توسط گروه های جهادی لوله گذاری خط انتقال آب، و ساخت مخازن هم در این دهه در دستور کار گروه های جهادی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار