خبرهای داغ:

جهاد مهم‌ترین عرصه آزمون است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی گفت: جهاد مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عرصه آزمون توسط خداوند متعال محسوب می‌شود پس نباید از آن غفلت کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۰۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 6 تیر در همایش جهاد تبیین و روایت که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: خداوند متعال توفیق جهاد را فقط به بندگان خاص خود عطا می‌کند پس هر کسی که در این راه گام برداشت باید قدر این توفیق الهی را بداند.

وی جهاد را مهم‌ترین عرصه آزمون توسط خداوند متعال دانست و اضافه کرد: نباید این تصور را داشته باشیم که ذات اقدس الهی بدون امتحان رهای‌مان می‌کند، همه حتی اولیا، انبیا و سایر انسان‌های مخلص باید خلوص و نیت پاک خود را به اثبات برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد را بستری برای غربال انسان‌های شایسته و نیک دانست و اضافه کرد: صرف نماز، روزه و انجام کارهای شایسته به ظن خودمان کافی نیست، بلکه باید رضایت و خشنودی خداوند متعال نیز جلب شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی لازمه ورود به بهشت را جهاد دانست و اضافه کرد: همان طور که هیچ قوم و نژادی بر دیگری برتری ندارد، مجاهد بر غیرمجاهد نیز برتری ندارد، بلکه نیت اعمال مهم است.

 وی ادامه داد: همه کسانی که در راه پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی متحمل زندان، شکنجه، آزار و اذیت شدند مجاهد قلمداد می‌شوند ولی آنچه در این میان بیش از پیش حائزاهمیت است استقامت و ایستادگی در مسیر رسیدن به اهداف می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاقبت به خیر شدن مجاهدان را از خداوند متعال مسئلت کرد و گفت: اگر جهاد به مقام والای شهادت منجر شود نام و یاد فرد تا ابد جاودانه شده و با اولیای الهی هم‌نشین خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بر لزوم توجه حداکثری به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: بیانات و رهنمودهای ایشان در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه راهگشا محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غدیرخم را روز تکمیل دین برای بشریت عنوان کرد و گفت: بر این باور هستیم جزو خداوند کسی اجازه تسلط بر بشریت را ندارد ولی همین اراده الهی باید جلوه زمینی و بشری پیدا کند بنابراین اولیای الهی  با حکم خداوند اجازه اداره امور جامعه را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار