مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشف استعداد ها به میزبانی مشهد مقدس + تصاویر

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشف استعداد ها و هدایت آنها به مسیر درست است
کد خبر: ۹۶۰۹۶۰۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد مقدس، سید امیر شوشتری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امروز شاهد افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه از سراسر کشور به میزبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی هستیم. دانش آموزان روز سه شنبه وارد مشهد شدند و روز شنبه هم با اعلام برگزیدگان شهر را ترک خواهند کرد. حدود ۳۰۰ دانش آموز بانیازهای ویژه در این مسابقات شرکت کردند و همراه با سرپرستانشان در این اردو حضور دارند. این مسابقات برحسب معلولیت دانش آموز به ۳ گروه مختلف تقسیم شده است و دانش آموزان در گروه خودشان با بقیه اعضای گروه به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی به برکت حضور مرقد شریف علی بن موسی الرضا(ع) و مکان های تفریحی و سیاحتی در چند سال اخیر میزبان این مسابقات بوده است و بقیه استان ها از میزبان مشهد از مسابقات استقبال کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انس با قرآن دانش آموزان با نیازهای ویژه و کشف استعداد های ناشناخته در این دانش آموزان و هدایت این استعداد به سمت مسیر درست است. مسابقات یک مکان اجتماعی را برای دانش آموز فراهم می کند و به برقراری بیشتر ارتباط با دیگران موثر است. انشاءالله با برگزاری این مسابقات بتوانیم در جهت ترویج توسعه فرهنگ قرآنی در دانش آموزان بانیازهای ویژه قدم بلندی را برداریم.


خبرنگار/سید سبحان نعمتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار