فرمانده لشکر پنج نصر:

عدم بصیرت موجب حرکت در مسیر دشمن است

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: اگر معرفت در کنار بصیرت نباشد ناچار به سمت مسیری خواهیم رفت که دشمن می‌خواهد
کد خبر: ۹۶۰۹۸۰۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، سردار رسولی با اشاره به اهمیت بصیرت در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: اگر معرفت در کنار بصیرت نباشد ناچار به سمت مسیری خواهیم رفت که دشمن می‌خواهد.

وی افزود: یکی از علل اختلال در سیستم تصمیم گیری و تشخیص، جنگ شناختی تدارک دیده شده توسط دشمن است.

فرمانده لشکر مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی ادامه داد: برخی افراد با شعار برداشتن علم انقلاب و عمل به دغدغه های ولی امر مسلمین به میدان آمدند اما پس از رد صلاحیت شان به‌صورت مستقیم در برابر ولی فقیه اعلام موضع کردند.

وی تصریح کرد: عدم بصیرت در سقوط نهایی انسان تاثیر مستقیم دارد هرچند حال فعلی افراد بدون حاشیه باشد اما در عاقبت او کاملا تاثیر مستقیم دارد.

 رسولی با اشاره به جفا کاری برخی افراد به قرآن کریم ادامه داد: نمی‌شود آیات قرآن را خواند و آن را در راستای منافع شخصی تفسیر به رای کرد زیرا این کار جفا به قرآن است، هرچند در طول تاریخ شاهد این رفتارها بوده ایم اما اساس این جفا کاری، اسارت نفس است که برخی به خاطر سودای قدرت، اعتقاداتشان را زیر پا می‌گذارند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: طبق فرمایش ولی امر مسلمین وظیفه آحاد ملت مشارکت در انتخابات و دعوت از دیگران برای مشارکت در انتخابات است زیرا اصل عزت، اقتدار در کنار قدرت نظامی، قدرت‌نمایی آحاد ملت با حضور پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح خواهد بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار