فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

فرهنگ شهادت حافظ انقلاب است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: فرهنگ شهادت حافظ انقلاب است سردار محمدحسین رجبی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب اسلامی در مقابل انواع آسیب، تحریم و تهدید است پس باید برای تقویت این فرهنگ بیش از پیش اهتمام کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۶۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 7 تیر در مراسم سالگرد یادبود شهدای بمباران شیمیایی سردشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به معنای واقعی کلمه حافظ مکتب انقلاب اسلامی در مقابل انواع آسیب، تحریم و تهدید به شمار می‌رود پس باید برای تقویت این فرهنگ و رویکرد به صورت جدی و با عزم راسخ تلاش کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای بمباران شیمیایی سردشت، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر بارها ثابت کرده‌اند بیشترین آسیب و لطمه را به جامعه بشری و حیات انسان می‌زنند ولی از دروغ و اغواگری همچنان دست برنمی‌دارند.
 
 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود تقویت فرهنگ شهادت‌‌طلبی را گامی برای حفظ مکتب انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: به واسطه وجود این تفکر است که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بعد از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

رجبی فرهنگ ایثار و شهادت را تمام‌نشدنی و زوال‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: در طول تاریخ اسلام همواره مجاهدان و رزمندگان در صف اول میدان بوده‌اند، که تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نیز ثابت کرد همچنان این فرهنگ پابرجا است.

وی عصاره فرهنگ ایثار و شهادت را ازخودگذشتگی، اخلاص و آزادمنشی دانست و گفت: ادبیات یکی از ابزارهای مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت آن به شمار می‌رود، پس نباید از آن غفلت ورزید و لازم است برای تعمیق و غنی‌سازی این شاخه از ادبیات به صورت جدی تلاش شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت خادم امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای دولت، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فردا با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه باشکوه دیگری را خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار