فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان

دشمن در جنگ ترکیبی، وحدت و امنیت مردم را هدف قرار داده است

فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، وحدت و امنیت مردم را هدف قرار داده است، گفت: امروزه دشمن با این نگاه که با جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن سرمایه اجتماعی است.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۴۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان شامگاه پنجشنبه ۷ تیرماه در جمع مشترک محافظین صندوق‌های رأی گفت: یکی از مولفه‌های قدرت که امامین انقلاب بر آن تکیه و تاکید می‌کردند، مردم هستند که به عنوان عامل قدرت و قدرت ساز به شمار می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، وحدت و امنیت مردم را هدف قرار داده است، افزود: امروزه دشمن با این نگاه که با جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن سرمایه اجتماعی است که در این راستا سه سطح برای خود تعریف نموده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: این سه سطح شامل؛ «سطح راهبردی» تغییر در دستگاه محاسباتی مسولین و نخبگان. سطح «عملیاتی» نا امید کردن مردم از انقلاب. و سطح «تاکتیکی» هویت زدایی از نوجوانان و جوانان و تاریک نشان دادن آینده است.

فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان گفت: امروز ما با حضور و انتخاب اصلح و کمک به امنیت انتخابات و باور داشتن به آینده روشن می‌توانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

سرهنگ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم ما باید امنیت را در تمام عرصه های زندگی مثل قبل حس کنند و ما نیز باید این فرصت خدمت رسانی را غنیمت بشماریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار