مراسم بزرگداشت چهلم شهدای خدمت در شاهرود+ عکس

شاهرود_ اربعین شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر و شهدای دادگستری شهرستان شاهرود با عنوان «لاله‌های آسمانی» برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۹۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و اربعین شهدای خدمت خادم‌الرضا (ع) شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه و شهدای دادگستری شهرستان شاهرود امشب در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد.
در این مراسم اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شاهرود، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و جمعی از مسؤولان شهرستان حضور و یاد و خاطره شهدا و امام راحل را گرامی داشتند.
حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی، دبیر جامعه مبلغین کشور در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت به حضور مردم در انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: دشمنان در تلاش هستند که مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شوند و با ورود به‌موقع در انتخابات باید دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در خدمت‌رسانی به مردم گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار بزرگی برای عمران و آبادانی کشور صورت گرفته است؛ اما هنوز هم مشکلات وجود دارد که باید زمینه‌ساز توسعه روزافزون با مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.
خیرمقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود، دعوت به حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط فرماندار شهرستان شاهرود، اجرای مرثیه‌سرایی و دکلمه‌خوانی و روایتگری و ارائه مشاوره رایگان به همت کانون بسیج حقوق‌دانان شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های این مراسم شهدایی بود.
این مراسم به همت مجموعه قضائی شهرستان شاهرود و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار