فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

بهره‌برداری از 23 پروژه آب کشاورزی بسیج سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به منظور کاهش تنش آبی در بخش کشاورزی 23 طرح آبرسانی به همت بسیج سازندگی در اراک اجرا و در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۱۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در رفع بحران کم‌آبی گفت: تعدادی از روستاها درگیر تنش آبی هستند، بسیج سازندگی برای رفع بحران چه در حوزه کشاورزی یا آب آشامیدنی با تمام توان و امکانات پای کار است.

وی آب کشاورزی را یکی از نیازهای اساسی دانست و افزود: با همکاری بسیج سازندگی پروژه‌هایی در این بخش تعریف و اجرایی شده است که ضمن جلوگیری از هدررفت آب به احیا و رونق بخش کشاورزی نیز کمک خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک پروژه‌های آب کشاورزی را اولویت بسیج سازندگی دانست و تصریح کرد: جدول‌گذاری، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی، آب‌رسانی از طریق لوله‌گذاری از جمله اقدامات بسیج سازندگی برای جبران کمبود آب در بخش کشاورزی است.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تنش آبی در بخش کشاورزی 23 طرح آبرسانی به همت بسیج سازندگی در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم با این اقدام طی سال‌های آینده بخش زیادی از مشکلات مرتبط با موضوعات آب کشاورزی در اراک و شهرهای تابعه رفع شود.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار