خبرهای داغ:

حضور ۱۶۱ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در کاروان‌های حج تمتع استان سمنان

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان سمنان گفت: در کاروان‌های حج تمتع امسال ۱۶۱ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان حضور داشتند.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۳۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

حضور ۱۶۱ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در کاروان‌های حج تمتع استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت الله چتری در ارتباط مجازی با خبرنگاران استان سمنان از مکه مکرمه، ضمن تاکید بر سلامتی حجاج اعزامی از استان در سرزمین وحی یادآور شد: امسال ۹ کاروان شامل ۱۱۳۰ نفر از سراسر استان به خانه خدا و حج تمتع اعزام شدند.
وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در حج تمتع امسال برای زائران استان سمنان تدارک دیدیم و زائران در جوار خانه خدا یادواره و محفل روایتگری شهدا را برگزار و یاد و خاطر ۳۰۰۰ شهید این استان را گرامی داشتند.
چتری افزود: ۱۰۱ نفر از حجاج استان از خانواده معظم شهدا شامل پدران، مادران، خواهران و برادران و اقوام درجه یک شهدا بودند.
وی تصریح کرد: ۶۰ جانباز معزز دفاع مقدس نیز در بین حجاج بیت الله الحرام استان سمنان حضور دارند.
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار خوبی برگزار و شاهد تکریم خانواده شهدا توسط حاجیان و مدیران کاروان‌ها طی مراسمی بودیم.
چتری تصریح کرد: دو کاروان حجاج استان به خانه بازگشته و روند بازگرداندن دیگر حجاج این استان به صورت کامل برنامه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به گرمای شدید هوا در عربستان سعودی تعداد اندکی از حاجیان اعزامی استان دچار گرمازدگی اندک و خفیف شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند و مشکل اساسی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار