در کرسی آزاد اندیشی مطرح شد:

جامعه نیازمند روشنگری قشر فرهیخته است/ امروز جهاد تبیین یک امر ضروری است

کرسی آزاد اندیشی "انتخابات؛ زمینه ساز ظهور" با حضور اعضای بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در دانشکده معدن دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۵۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در این مراسم گفت: اثرگذاری اساتید در تبیین و نقش آفرینی در عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی برکسی پوشیده نیست. امروز  نیز که کشور با دو مساله مهم یعنی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مواجه است دانشجویان و اساتید باید به وظیفه شرعی خود در این زمینه عمل کنند. 
اکبرعابدی افزود: انتخابات باید ما را به ظهور نزدیک کند و این کار شرایطی دارد  که باید به آن توجه کرد.
وی گفت: وقتی ما قانون الهی یا همان کتاب آسمانی  قرآن را داریم ، وقتی  امام ما در جامعه حاضر بوده ، برای زمینه سازی و رسیدن به هدف ظهور فقط همراهی مردم لازم می باشد که به حول و قوه الهی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی این بار هم از این امتحان سرنوشت ساز سرافراز بیرون خواهند آمد.
عابدی در ادامه افزود: برای این کار ما به تخاطب واقعی نیاز داریم. یعنی باید به میان مردم رفته و با صحبت کردن و روشنگری  پیرامون مسائل مهم  جامعه مردم را از اقدامات انجام شده مطلع کنیم و زمینه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم. 

امروز جهاد تبیین یک امر ضروری است
در این نشست همچنین دکتر علیرضا یاراحمدی مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان ضمن خیر مقدم به مهمانان و اساتید دانشگاه به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب پرداخت و گزارشی از فعالیت های بسیج اساتید و کمیته های آن ارائه داد.
وی اظهار کرد: بسیح اساتید آماده همکاری و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار دانشجویان برای حضور پرشور و هم افزایی بیشتر در راستای انتخاباتی است که ادامه دهنده حماسه تشییع پیکر شهدای جمهور می باشد.
دکتر حسین ابوئی مهریزی عضو هیات علمی دانشگاه یزد نیز در این  نشست عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت جهادی در این زمان برای انتخاب یک رئیس جمهور که ادامه دهنده رئیس جمهور شهیدمان باشد وارد عرصه شویم و دیگران رانیز دعوت به حضور در انتخابات کنیم.
وی گفت: بهترین عبادات انتظار فرج است و ما در این راستا باید خودمان را تقویت کنیم. باید در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنیم تا کسی انتخاب شود که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار