فرمانده سپاه استان بوشهر:

دوره‌های مهارت آموزی سربازان متناسب با نیاز‌های استان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست هماهنگی دوره‌های مهارت آموزی سربازان این سپاه از برگزاری دوره‌های مهارت آموزی متناسب با نیازهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۶۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزجو در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه قرارگاه مهارت آموزی استان بوشهر اقدامات بسیار شایسته‌ای در راستای مهارت آموزی سربازان تاکنون به ارمغان آورده است گفت: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده سپاه استان بوشهر با دستگاه‌های اجرایی همچون فنی حرفه‌ای، هلال احمر، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و صنایع دستی کلاس‌های مهارت آموزی سربازان با توجه به نیازمندی‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

علی رزمجو با اشاره به اینکه سربازان پس از گذراندن دوره‌های مهارت آموزی مدرک فنی و حرفه‌ای معتبری را کسب می‌کنند اذعان کرد: تجربه نشان داده است اکثریت سربازانی که در این دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند در آینده وارد بازار کار شده و اشتغال زایی صورت گرفته است.

دوره‌های مهارت آموزی سربازان با توجه به نیاز‌های استان برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز با بیان اینکه این اداره در راستای اجرایی کردن دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی برای سربازان مستقر در نیرو‌های مسلح تاکنون اقدامات بسیار بسزایی را انجام داده است اظهار کرد: این دوره‌های مهارتی به صورت تئوری و عملی برای سربازان برگزار می‌شود. 

عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه سربازان پس از پایان دوره مهارت آموزی و سربازی می‌توانند تسهیلاتی را برای اشتغال دریافت کنند گفت: سربازان پس از گذراندن برخی دوره‌های مهارت آموزی که مرتبط با نیاز‌های بنگاه‌های اقتصادی استان است جهت اشتغال به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار