خبرهای داغ:

انتخابات پیش رو فرصت و سرمایه‌ای اقتدار بخش برای کشور است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: انتخابات پیش رو فرصت و سرمایه‌ای اقتدار بخش برای کشور فراهم می آورد و باید حداکثری در آن شرکت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۰۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص مشارکت در انتخابات پیش رو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: حماسه حضور مردم در روز ۱۵ تیر ماه رقم می‌خورد و مانند حماسه‌های گذشته با تمام توان و پرشور‌تر در انتخابات حضور می‌یابند.

او با بیان اینکه این انتخابات برای نا امیدی دشمنان است، افزود: انتخابات مانند شب قدر است و این شب می‌تواند گره گشای مشکلات مردم باشد؛ اگر می‌خواهیم مسایل شهروندان برطرف گردد باید در انتخابات شرکت کنیم و آن را مهم بدانیم.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: این انتخابات فرصت و سرمایه‌ای اقتدار بخش برای کشور است و صمیمانه از همه مردم شریف خوزستان و هر کسی که به استقلال و امنیت این آب و خاک اعتقاد دارد، میخواهیم رای بدهد.

او خواست تا افراد در ساعات اولیه رای گیری حضور یابند زیرا بسیار اهمیت دارد و باید احساس کنیم مانند یک رزمنده دفاع مقدس اعزامی به میدان رزم هستیم که باید با همان انگیزه در صحنه حضور پیدا کنیم.

سردار شاهوار پور دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را تکلیف تاریخی ارزیابی کرد و بیان داشت: این فرصتی است که شاید دیگر پیش نیاید و باید برای استحکام بخشی به استقلال کشور و برگزیدن شخص مسئول قوه مجریه پیش آمده است.

او می‌گوید: با رای ما سرنوشت ۴ سال آینده کشور مشخص می‌شود و بسیاری از نوجوانان و نونهالان تا آن زمان رشد می کنند و باید زندگی آنها را با رای رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار