خبرهای داغ:
در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

هر که بخواهد مسیر شهید رئیسی را ادامه بدهد مورد اعتماد مردم است

هر که بخواهد مسیر شهید رئیسی را ادامه بدهد مورد اعتماد مردم است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: هر که بخواهد مسیر شهید رئیسی را ادامه بدهد مورد اعتماد مردم است. 
کد خبر: ۹۶۱۱۳۹۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: انتخابات در میان ملت های دنیا امر رایجی است. بعضی ها هم خودشان را سردمدار انتخابات و دموکراسی در دنیا معرفی کرده اند و این پرچم را روی دست خودشان گرفته اند و هم برای خودشان و دنیا می خواهند مدلی را ارائه بدهند اما ماجرای ملت بزرگ ایران در تحقق نقش مردم هم متفاوت با همه دنیاست.

وی گفت: باور امامین انقلاب به مردم و نقش مردم به موضوع انتخابات برمی گردد. آن روزی که امام بزرگ شما وارد این صحنه مبارزه شد خیلی ها امام را همراهی کردند که در تاریخ این سرزمین ثبت شده است. 

فرمانده سپاه استان قزوین تبیین کرد: ماجرای ارتباط امام با مردمش متفاوت است. مراجع عظیم الشان حوزه های علمیه، دانشگاهیان، دانشجویان، کارگران، اصناف همه پای کار امام راحل آمدند، بعضی ها حتی در طول مسیر مبارزه پیشنهادهای متفاوتی به امام راحل دادند، همه از سر دلسوزی هم بود حتی بخشی از این شاگردان محتاط امام پیشنهاد تشکیل حزب را به امام قبل از پیروزی انقلاب دادند اما حرف امام یک کلام بود امام بزرگوار فرمود؛ با مردمم انقلاب را به پیروزی می رسانم با اتکای به خداوند متعال و مردم انقلاب را به پیروزی می رسانم. حوادث سختی بر امام می گذشت ماجرای پانزده خرداد که امام داغدار فرزندان ملتش شد گفت؛ من برای همیشه پانزده خرداد را عزای عمومی اعلام می کنم.

وی در ادامه گفت: برای شهادت فرزندان این ملت او عزای عمومی برای همیشه تاریخ اعلام کرد در حالی که در برابر شهادت مصطفی سکوت کرد و چند قدمی پشت سر تابوت مصطفی رفت انگار نه انگار اتفاق افتاده است او قلب مهربان و نقطه اتکای مردم بود. امام تعبیر عارفانه ای از داغ مصطفی داشت فرمود؛ مرگ مصطفی خفیه الهی است چرا چون شهادت مصطفی چله چله انقلاب را به جلو انداخت امروز نمی دانستند این خفیه الهی که از مرگ فرزند ارشد امام برای ملت رقم می خورد. چهلم مصطفی مردم قم به میدان آمدند و چهلم شهدای قم تبریزی ها قیام کردند و چله های انقلاب به ثمر نشست.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات دهم تیرماه برای سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نیست. این جریان ضد انقلاب و این اردوگاه نفاق جهانی برعلیه ملت به میدان آمده است. آن روزها به امام گفتند؛ امشب کوتاه بیا بختیار مردم را می کشد. این مکالمه مرحوم آیت الله طالقانی با امام ضبط شده، مرحوم طالقانی در خطبه های نماز جمعه گفت؛ من اصرار کردم امام فرمودند؛ نه! چرا که نقش مردمش را جدی می دانست.

سردار رفیعی آتانی گفت: دشمنان در سیمای جمهوری اسلامی، سیمای مردم را نگاه کردند و این عقبه پرافتخار را زیر سوال بردند. در همه حوادث چه در دوران پرافتخار حیات امام چه در زعامت پرافتخار رهبر انقلاب همین بود. آن روزگاری که مشارکت حداکثری مردم را در سال ۸۸ تلخ کردند تقاضای ابطال انتخابات را داشتند. یک نفر ایستاد از رای مردم صیانت کرد گفت حق الناس است کف خیابان نمی توانید حق الناس مردم را ضایع کنید همه باید از حق الناس مردم صیانت کنیم اعتراض دارید در فرایند قانونی بیایید الان آنها چه جوابی دارند ما چندین انتخابات برگزار کردیم.

وی تشریح کرد: برای کدام انگیزه های سیاسی باید تحریم کنیم. انتخابات قبلی را تحریم کردند اما در این دوره انتخابات می آییم و مشارکت حداکثری می کنیم. باور امام به مردم این بود حتی روزهای سخت گفت ارتباط من با مردم برقرار باشد، باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدوم با اخلاق شهید سید ابراهیم رئیسی را روی دستمان بگیریم موفقیت های بین المللی و منطقه‌ای، دستاوردهایش را در حوزه های متفاوت روی دستمان بگیریم ما در تعریف و تمجید جریان سیاسی خاصی وارد نمی شویم.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: اما اجازه داریم راه شهیدان را بگوییم. رئیسی امانتی را دست ما سپرده است، رئیسی به پاسپورت ایرانی و نه فقط به پاسپورت مسلمانان عالم بلکه به پاسپورت مظلومان عالم اعتبار داد او تک صدای مظلومان عالم و سازمان ملل شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) یادآور شد: تک صدای دفاع از قرآن در سازمان ملل شد این تک صدای مقابله با تروریست بین المللی و کوبنده سردسته اشرار عالم شد. این مسیر موفقیت رفته را به امانت دست ما سپرده است. از بحران ها عبور کردیم بر تحریم ها فائق آمدیم دیگر حرف از تحریم نیست. کجا می توانند تحریم کنند که چندین برابر فروش نفت اتفاق افتاده و پول های بلوکه شده برگشته که بخشی از اینها شاهکار برادران شما در حفاظت اطلاعات سپاه قزوین بود.

انبوهی از این پول های بلوکه شده برگشت که جلوی دیدگان است هر که این مسیر را می خواهد ادامه بدهد مورد اعتماد مردم است. 

 وی تشریح کرد: روزی که رئیس جمهور شهید شد هیچ اخلالی در اداره کشور به وجود نیامد. به خاطر استحکام قوانین کشور بود به خاطر پیش بینی درست در قانون اساسی کشور بود اگر اتفاقی برای رئیس جمهور بیفتد معاون اول می شود سرپرست ریاست جمهوری. مخبر سرپرست ریاست جمهوری شد. بدون اینکه خللی در ادامه جامعه به وجود بیاید این کشور با این قوانین مستحکم وجود دارد و می توان در همه زمینه ها پیروز میدان شد.

وی افزود: این کار فرزندان امام و انقلاب بود دشمن زبان زور می فهمد وقتی کنسولگری ایران را اسراییل زد تمام امکانات را بسیج کردیم تا دشمن پشیمان شود به شهید حسین امیر عبداللهیان پیغام می دادند که سطح تنش را پایین بیاورید حق با شماست این زبان کدام دشمن است که نرم شده است؟ این همان دشمن ساخته ذهن حضرات است که در دانشگاه تهران می گفت؛ اگر ایران دست به ماشه ببرد با یک بمب قدرت دفاعی ما را با خاک یکسان می کند این همان دشمنی است که وقتی موشک شلیک کردید هیچ غلطی نتوانست بکند.

سردار آتانی افزود: فرد مهم نیست افراد هیچ وقت تعیین کننده نیستند فکر و اندیشه تعیین کننده است. کدام فکر معتقد است که دشمن زبان زور می فهمد باید زور داشته باشیم تا او را تسلیم کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت:  

برادران، خواهران انتخابات ۱۵ تیر را جدی بگیرید. مشارکت حداکثری مطالبه ولی خداست. از انتخابات اسفند سال گذشته تنها به میدان آمد تا مردم را به حضور ترغیب کند.

وی تشریح کرد: امروز هم مشارکت حداکثری را مطالبه فرمودند؛ ایشان فرمود؛ مشارکت حداکثری مایه دوام، قوام و آبروی نظام است. قدرت در دستان ملت است آمریکایی ها در شهادت حاج قاسم سلیمانی خودشان را آماده کرده بودند. پنجاه و یک نقطه را اگر شما تلافی کردید بزنند همه آماده شدند. پایگاه ها هدف گذاری شده بود که بعد از تلافی ایران پنجاه و یک نقطه را بزنند. عین الاسد پایتخت سیاسی آمریکا در غرب آسیا و مرکز فرماندهی و کنترل آمریکایی ها را شخم زدیم، اما او پنجاه و یک نقطه را نزد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین اذعان داشت: حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی بود. پیرمردی با چشمان اشک بارش می گفت ما بدهکار قاسم قاسم جوانی که برای ما گذاشته است آمدند تکریم کردند شهر به شهر که آمد رئیس جمهور آمریکا تیم مشاورش و بیان کرد شما که می گفتید مردم نمیان این رستاخیز عظیم دشمن را پشیمان کرد رستاخیز عظیم شما در پانزدهم تیرماه دشمنانتان را پشیمان خواهد کرد و دوستانتان را امیدوار!

وی افزود: انتخاب و انتخابات در ایران با دنیا فرق می کند در هیچ نقطه ای از دنیا این اتفاق نمی افتد که انتخابات در آن کشور برگزار شود کشورهای دیگر به مردم آن کشور بگویند شما در انتخابات شرکت نکنید. اصلا امکان ندارد اما یک جا همه متمرکز به انتخابات ایران می رسد همه جمع می شوند به مردم ایران می گویند شما در انتخابات شرکت نکنید چون می دانند انتخابات مردم ایران اثرگذار است. آنچنان که شعاع تاثیر از مرزهای جمهوری اسلامی بیرون می رود به تعبیر سید حسن نصرالله انتخابات فقط برای ایران نیست خیلی ها را در دنیا امیدوار و خیلی ها را در ناامید می کند.

گفتنی است؛ در این مراسم از سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل طاهرخانی تکریم و سرهنگ پاسدار غلامرضا مهر علیا بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان البرز معارفه شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار