خبرهای داغ:
بختیاری خبر داد

بهره‌برداری از ۸۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۲

همدان-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی مددجویی تا پایان سال ۱۴۰۲ توسط کمیته امداد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۲۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

بهره‌برداری از ۸۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمرتضی بختیاری در آیین افتتاح مجتمع ۳۲ واحدی ولایت در مهدی آباد همدان اظهار کرد: بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی مددجویی تا پایان سال ۱۴۰۲ توسط کمیته امداد به بهره برداری رسید.

وی افزود: طبق توافق با دولت سیزدهم قرار بر این شد تا پایان امسال مددجوی بدون مسکن در روستاهای کشور نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در برنامه امسال نیز ۴۰ هزار خانه در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت و بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در این ماموریت همراهی خوبی داشتند.

وی عنوان کرد: در استان همدان از سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و تا پایان امسال هم ۴۵۰ واحد افتتاح خواهد شد.

* مشکل مسکن از مشکلات جدی استان همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین با بیان اینکه در دهه‌های گذشته توجه کمتری به موضوع مسکن شده است، گفت: مشکل مسکن از مشکلات جدی استان است که در دولت سیزدهم گام بزرگی برای تامین مسکن برداشته شد و از دولت آینده هم توقع داریم به صورت جدی به این موضوع بپردازد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر گفت: مشارکت‌گسترده مردم در انتخابات برای تأمین امنیت، اقتدار ملی، تقویت همبستگی اجتماعی، همدلی و هم‌افزایی و رفع مشکلات مؤثر است.

وی ادامه داد: راهبرد اول حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و راهبرد دوم انتخاب فرد اصلح است.

استاندار همدان نیز در این آیین گفت: اقدامی که در دولت مردمی با همت و تلاش رئیس جمهور شهید و همگرایی و هماهنگی با مجموعه‌های دولتی و خیریه‌ها برای تامین مسکن محرومان انجام شد مورد تحسین است و در دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن به محرومان واگذار شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان همه توان خود را برای تامین مسکن، معیشت و اشتغال مددجویان به کار گرفته و موسسه دارالایتام مهدیه همدان هم با فعالیت بیش از ۵۳ ساله در حوزه محرومان و مددجویان در حال فعالیت است.

*بهره‌برداری از شهرک ولایت با بیش از ۲۷ میلیارد تومان هزینه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان نیز گفت: این مجموعه که به نام شهرک ولایت نامگذاری شده، ۱۶ بلوک و ۳۲ واحد و ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد که با بیش از ۲۷ میلیارد تومان هزینه در مدت ۱۸ ماه کار جهادی و انقلابی به بهره برداری رسید.

سیدحسن نعمتی با اشاره به اینکه در شهرستان همدان ۴۲۰ خانوار بدون سرپرست وجود دارد، افزود: تفاهم نامه‌های متعددی با دستگاه‌های مختلف استان برای ساخت مسکن مددجویی انجام شده و بسیاری از این واحدها در مراحل پایانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار