سپاه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان:

حضور پر شور در انتخابات، نشان از اعتماد بالابه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد

حضور پر شور در انتخابات، نشان از اعتماد بالابه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد
فرمانده سپاه شهرستان فارسان با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و زمان‌شناس منطقه میزدج در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۳۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

 ‌به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان را با هم مطالعه کنیم...

اكنون كه به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی ارواحنافداه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور چشمگير و مسئولانه مردم عزيزمان در دور دوم هم به پايان رسيده و نتايج آن در سراسر كشور اعلام شد، وظيفه می دانم تشكر صميمانه خود را نثار مردم رشيد، هوشيار و عظيم الشأن كرده و بخاطر داشتن مردمانی باهمت و وقت شناس، شکرگزار درگاه خداوند متعال باشم.

همچنین با تبریک به رئیس جمهور منتخب برای کسب توفیق خدمتگزاری به مردم ولایتمدار ایران عزیز،از خداوند متعال فضل و رحمت و توفيق الهی برای پیمودن راه سیدالشهدای خدمت را مسئلت نموده و از همه برگزار كنندگان انتخابات صميمانه تشكر كرده و نیز از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای فراجا و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که در راستای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

در این پیام از اصحاب رسانه و مطبوعات نهابت قدردانی را به عمل آمده و نیز از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر و پاداش الهي را براي یکایک شما عزیزان مسئلت مي نمايم. حضور پر شور ملت عزيز در انتخابات نشان از اعتماد بالای مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و روح مطهر امام راحل و ارواح طيبه شهدا را شاد كرد.

در بخش پایانی این پیام، با تشکر و تقدیر از حضور مردم عزیز همیشه در صحنه منقطه میزدج، از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق خدمت، سربلندی، عاقبت به خیری و زیستن تحت لوای دولت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در خواست شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار