مدرس دانشگاه:

حضور مردم نشان‌دهنده پیوند با ولایت است

مدرس دانشگاه گفت: حضور مردم نشان‌دهنده پیوند عمیق با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۵۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،حجت‌الاسلام عمران احمدی مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: مردم در صحنه‌های مختلف همواره پیوند عمیق خود را با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده و ثابت کرده‌اند که کشورشان را دوست دارند.

وی افزود: تمرکز دشمن بر روی موارد ریشه‌‌ای است تا شکاف بین مردم و حاکمیت را بیشتر کرده و از این طریق با جریانات انحرافی به هدف خود برسد.

احمدی یادآور شد: هدف قرار دادن جوانان و نسل‌های آینده توسط دشمنان انقلاب اسلامی و جابه‌جا کردن ارزش‌های اسلامی با ارزش‌های غربی گواه این قضیه است تا مطمئن شوند نسل‌های آینده به ارزش‌های اسلامی پایبند هستند و نباید فکر کنیم که تهاجم فرهنگی فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی است بلکه یک حمله همه جانبه است.

مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس یا در شب‌های قدر نوعی نشان دادن قدرت همبستگی مردم به دنیا است تا بدانند که چقدر پیوند مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمیق است.

احمدی در ادامه گفت: امروز صدای فلسطین و قدس بیش از پیش در دنیا شنیده می‌شود تا رژیم‌صهیونیستی به زباله دان تاریخ بپیوندد.

وی در ادامه گفت: حال که مردم در صحنه هستند مسئولان باید به وظایف خود به درستی عمل کرده ودر بخش‌های اقتصادی گشایش را بر سفره‌های مردم بیاورند.

احمدی یادآور شد: نیاز است که بخش‌های اقتصادی و به خصوص خودروسازی با اصلاحاتی همراه باشد تا مدیران خسته به کنار روند تا مدیران با نشاط جایگزین آن‌ها شود و همچنین سیاست‌های اشتباه گذشته تکرار نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار