نماینده مردم شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت گستردهٔ مردم دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت عالمانه همه اقشار مختلف مردم در تعیین سرنوشت خود و گزینش شخص اول اجرایی کشور برای چهار سال آینده، سازوکاری پویا و کم‌هزینه است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دسیسه‌های دشمنان، توانا و آسیب‌ناپذیر می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۵۵
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، اسدالله چراغی  نماینده مردم شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقابله هوشمندانه و مشارکت عالمانه همه اقشار مختلف مردم استان ایلام در تعیین سرنوشت خود و گزینش شخص اول اجرایی کشور برای چهار سال آینده، سازوکاری پویا و کم‌هزینه است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دسیسه‌های دشمنان، توانا و آسیب‌ناپذیر می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور بابصیرت مردم در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری از آنان خواست که بااحساس مسئولیت و تعصب ملی، با مشارکت مجدانه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، این حرکت ماندگار و تاریخی خود را تکمیل کنند.

وی با تجلیل از شان و منزلت شهید آیت‌الله رئیسی و گرامیداشت یاد و نام هم‌سنگران شهیدش، تصریح کرد: تلاش مضاعف، عشق به مردم و توان و انگیزه رفع مشکلات مزمن اقتصادی و اجتماعی جامعه توسط این خادم بی‌قرار محبوبیت ایشان را به اوج رسانید و انتظار خدمت و عملگرایی در بین افکار عمومی را فراگیر کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت سیزدهم با هدایت و مدیریت رئیس‌جمهور شهید، در مدت کوتاه اما پربار عمر سه‌ساله‌اش چندبرابر توان، وقت و امکاناتش به مردم خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است انتخاب امروز مردم منجر به گزینش فردی خادم، صادق، توانمند، انقلابی و دلسوز شبیه شهید رئیسی برای انقلاب اسلامی و حل مشکلات جامعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار