در اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان بن آمده است،

پلیس با تلاش بی وقفه، برای برقراری نظم، امنیت کوشش خواهد کرد

پلیس با تلاش بی وقفه، برای برقراری نظم، امنیت کوشش خواهد کرد
در اطلاعیه ی فرماندهی انتظامی شهرستان بن آمده است: پلیس با تلاش بی وقفه، برای برقراری نظم، امنیت کوشش خواهد کرد
کد خبر: ۹۶۱۲۰۵۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرماندهی انتظامی شهرستان بن ،با تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله به کلیه شهروندان عزیز، اطلاعیه ای صادر کرد که متن اطلاعیه را باهم مطالعه کنیم...

بنام خدا

بار دیگر، عطرمعنوی و دل انگیز محرم در فضای زمان و مکان پیچید

محرم آمد و پیام عدالت خواهی، ظلم ستیزی و ولایت محوری را در گوش جان‌ها،طنینی دوباره افکند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بن، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام شهدا و بزرگداشت حماسه عظیم، باشکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار، در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه، حاضر بوده و از مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم عزادار، استقبال می‌نماید. لذا از همگان انتظار می رود، در این ایام ضمن احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر از انجام کُنش های غیرعقلانی و نامتعارف پرهیز نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، پلیس با تلاش بی وقفه، کوشش خواهد کرد با برقراری نظم، امنیت و نیز سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح شهرستان بیفزاید.

همچنین از مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا انتظار می‌رود  از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور  شود، اجتناب ورزند و به همه دسته های عزاداری، به ویژه عزیزانی که شب هنگام، در معابر عمومی به عزاداری می پردازند، توصیه موکّد می شود که در استفاده از بلندگوها رعایت حال بیماران و افراد سالمند و ... را بنمایند و در آمد و شد خودروها تسهیل و از ایجاد ترافیک پیشگیری کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بن

سرهنگ سید مسلم طاهریان

ارسال نظرات
آخرین اخبار