در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر آمده است:

حجاب پرچم استقلال و هویت زن مسلمان است/حجاب پیام آور امنیت و مهربانی است

در بیانیه بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب آمده است : ما امروز به نمایندگی از زن مسلمان ایرانی اعلام می کنیم که حجاب، این پرچم اقتدار زن مسلمان ایرانی، حصن حصین این سرزمین است و این پرچم استقلال و ...
کد خبر: ۹۶۱۲۰۸۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه :
بسم الله الرحمن الرحیم
«امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود. زن می‌تواند در میدان‌های اجتماعی حضور فعّال داشته باشد، تأثیرگذاری اجتماعی عمیق داشته باشد.»
مقام معظم رهبری( مد ظله)

حجاب پرچم استقلال و هویت زن مسلمان است. در دنیای سرشار از خشونت سرمایه‌داری ، حجاب پیام‌آور امنیت و مهربانی است. در عصر بردگی و اسارت انسان با پایبندهای شهوانی، حجاب، نماد عزت و آزادگی است. عزت و عظمت و جایگاه ارزشمند زنان در اندیشه والای اسلامی، عطیه گرانبهای پیامبر بزرگواری است که زن را مایه آرامش و انس و الفت و از بزرگترین نعمت‌های الهی دانسته   بهشت را زیر پای مادران و تجلی مقام والای زن را در مروارید هستی، سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داد تا زنان در تمامی اعصار با الگوگیری از این بزرگوار، قدر گوهر ذاتی خود را دانسته و با حفظ متانت، وقار و عفاف، رسالت گرانسنگ خود در رشد و هدایت قافله بشری وصعود به قله‌های کمال را ایفا نمایند.علاوه بر آن، افتخار زن ایرانی این است که "حجاب" برایش میراث کهن ملی است.
وجه امتیازی که غرب هم اکنون نیز از آن بی بهره است و حال بعد از گذشت چند صد سال از گم شدن و نادیده انگاشتن این موهبت الهی با از بین رفتن بنیان خانواده و ناهنجاریهای شدید رفتاری و اجتماعی به عفاف و حجاب «گرایشی جهانی» پیدا کرده است. گرایشی که نشان از ظرفیت جهانی شدن «حجاب فاطمی» دارد.حج
ما امروز به نمایندگی از زن مسلمان ایرانی اعلام می کنیم که حجاب، این پرچم اقتدار زن مسلمان ایرانی، حصن حصین این سرزمین است و این پرچم استقلال و شرف ، برای همیشه در اهتزاز خواهد ماند و دامان پاک زنان این سرزمین مهد پرورش  آرمان‌ها و عجمیان‌ها و حججی‌ها بوده و خواهد بود.
والسلام علی من اتبع الهدی
#بسیج_جامعه_زنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار