از سیاه پوش شدن شهر و محله تا حضور جهادگران در صحنه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از سیاه پوش شدن محله و مسجد به پرچم سیاه محرم و برگزاری مراسم عزای حسینی در مسجد محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۸۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه ماه محرم، مردم شهیدپرور سرخه پرچم حسینی را در حسینیه ها، تکایا، خیابانها، بازار و سر درمنازل بر افراشتند.

زهرا ادهم بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهر بار دیگر رنگ و بوی محرم و روضه سیدالشهدا (ع) را گرفته است، بیرق عزاداری بلند شده و هیئت‌ها، پایگاه های بسیج و تکایا آماده برگزاری مراسم سوگواری شده‌اند.

او افزود: نهضت امام حسین (ع) و عاشورای حسینی (ع) است که شیعیان، امت اسلامی و آزادگان جهان را در مقابل زورگویان عالم آن‌چنان قوت بخشیده که مات و مبهوت شده‌اند، محرم و صفر است که راه دفاع از حق، مظلومین و شیوه‌های مقاومت را به انسان یاد می‌دهد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به سیاه پوش شدن پایگاه ها، مسجد و محله به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران، عنوان کرد: مراسم روضه و سوگواره حسینی در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) برپا و از دهه دوم محرم ویژه خواهران در پایگاه برگزار خواهد شد.

ادهم خاطرنشان کرد: همزمان با مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، نشست بصیرتی و روشنگری در بین متربیان حلقه شهید زین العابدین امامی پایگاه در جهت تببین تشکیل شد. همچنین شاهد حضور پرشور بسیجیان پایگاه در پای صندوق های رأی بودیم.

گفتنی است غبارروبی و نظافت مسجد و هیئت امام حسین (ع) سرخه توسط گروه جهادی یاوران حضرت زینب (س) پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها