خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم در سپاه انصار الحسین(ع) همدان

همدان- معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران و بیست و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران سپاه انصار الحسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۹۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم در سپاه انصار الحسین(ع) همدان

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران و بیست و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران سپاه انصار الحسین(ع) برگزار می‌شود.

 وی قرآن کریم را سفره بی‌انتهای آسمانی معرفی کرد و افزود: بهره‌مندی از فیوضات این کتاب الهی سبب تضمین سعادت بشر می‌شود.

 معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز قرآن کریم، هدایتگری است که مشتاقان را به وادی امن و ساحل آرامش اهنمایی می‌کند.

 وی هدف از برگزاری این مسابقات را پیاده سازی سبک زندگی قرآنی در زندگی فردی و سازمانی کارکنان عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای معنوی در سپاه و انس با کلام الله مجید باعث مصون سازی از لغزش‌ها می‌شود.

 کریم پور شناسایی و ارتقاء استعدادهای برتر قرآنی در سپاه را یکی از وظایف این معاونت دانست و گفت: ایجاد رقابت سالم بین شرکت کنندگان و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی، دو اصل مهم این مسابقات است.

 وی گفت: این مسابقات در چهار رشته قرائت، ترتیل، تحقیق و مفاهیم به صورت مشترک بین برادران و خواهران رگزار می‌شود و رشته اذان نیز فقط مخصوص برادران است.

 معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات در شهرستان‌ها برگزار شد که ۲۰۰ نفر از شرکت کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در نمازخانه سپاه انصار الحسین(ع) برگزار خواهد شد و در نهایت نفرات برتر به مسابقات نهایی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار