در فارسان صورت گرفت؛

تب و تاب بسیجیان فارسان در ماه محرم

تب و تاب بسیجیان فارسان در ماه محرم
ماه محرم آید و تب و تاب بسیجیان در برپایی محافل حسینی، مسجد جامع توسط حلقه های صالحین پایگاه شهدا این مسجد برای برگزاری برنامه های ماه محرم غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۴۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدامسجد جامع با تسلیت محرم الحرام بیان کرد:خدا را شاکریم که امروز نیز شاهد حضور فعال جوانان و نوجوانان بسیجی در مساجد هستیم.

وی افزود:این عزاداری ها خیلی مهم است. باید قدر این ها را بدانیم. آدم بی ولایت چیزی ندارد. آدم با ولایت زنده است و عاقبتش هم به خیر است. این نعمت ولایت را شکر کنید که نعمت خیلی بزرگی است. هر کسی توفیق گریه بر حضرت امام حسین علیه السلام را ندارد.

فرمانده پایگاه شهدا مسجد جامع در پایان با اشاره بر حدیث شریفی ازحضرت امام جعفر صادق علیه السلام بیان کرد:حضرت امام صادق فرمودند". فَإِذَا سَالَتْ دُمُوعُهُ عَلَى خَدِّهِ فَلَوْ أَنَّ قَطْرَةً مِنْ دُمُوعِهِ سَقَطَتْ فِي جَهَنَّمَ لَأَطْفَأَتْ حَرَّهَا حَتَّى لَا يُوجَدَ لَهَا حَرٌّ  و وقتى اشگ‏ها بر گونه ‏هايش جارى گشت در صورتى كه يك قطره از آنها در جهنّم بيفتد حرارت و آتش آن را خاموش و آرام مى‏ كند كه ديگر براى آن حرارتى پيدا نمى‏ شود".

ارسال نظرات
آخرین اخبار