حجت الاسلام عالمی:

تقدس‌زدایی یکی از مهم‌ترین مواردی که دشمن همواره دنبال می‌کند

امام جمعه شهر شیرین سو گفت: تقدس‌زدایی یکی از مهم‌ترین مواردی است که دشمن همواره دنبال می‌کند تا چهره اسلام و تشیع را بد جلوه دهند.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۰۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

تقدس‌زدایی یکی از مهم‌ترین مواردی که دشمن همواره دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عالمی در مراسم روز سوم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار کرد: زمانی نگذشت که بعد از رحلت پیامبر(ص)، شورای سقیفه را تشکیل دادند و ولایت و امامت حضرت علی (ع) را زیر سوال بردند و شخصی بر منصب خلافت نشست که لیاقت و شایستگی نداشت و حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه‌نشین شد.

وی افزود: قبل از عاشورا دشمن پس از شهادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با نیرنگ و تزویر امام حسن (ع) را نیز منزوی کرده و به شهادت رساندند.

وی افزود: امام حسن (ع) در عصر خلافت معاویه به دلیل ظاهر الصلاه بودن معاویه و حفظ ظواهر اسلامی و شرعی و نداشتن یار و یاور مجبور به صلح می‌شود.

امام جمعه شیرین سو یادآور شد: در آن زمان ائمه‌زدایی بود و جانماز از زیر پای حضرت علی (ع) کشیدند و علی(ع) را در بین الصلاتین لعن می‌کردند و امروزه نیز تقدس‌زدایی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مواردی است که دشمن همواره دنبال می‌کند تا چهره اسلام و تشیع را بد جلوه دهند.

وی گفت: امروز دشمن سه گروه را نشانه رفته است این سه گروه روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی است چراکه اینها همیشه در خط مقدم مقابله با دشمن هستند و تحرک و فعالیت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تقدس‌زدایی یکی از مهم‌ترین مواردی که دشمن همواره دنبال می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها