خبرهای داغ:

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خرمشهر

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، مسئولین شهری نظامی و انتظامی خرمشهر و همچنین مسئولین سپاه ناحیه هویزه مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خرمشهر انجام شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۸۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه خرمشهر، در آغاز این برنامه امام جمعه خرمشهر حجت الاسلام عادل‌پور ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) به بیان وقایع تاریخی این مصیبت عظیم پرداختند.

 

درادامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار و همچنین حجت‌الاسلام بازیار و هیئت همراه در ناحیه خرمشهر مراسم ادامه داشت.

 

حجت‌الاسلام رستگار عرض ضمن تسلیت در خصوص ایام ماه محرم از خدمات حجت الاسلام موسوی در ایام خدمت ایشان در شهرستان خرمشهر تقدیر کردند.

 

در ادامه حجت السلام موسوی از کلیه پرسنل خرمشهر بخاطر همکاری و کمک هایی که در این سال‌ها برای دفتر نمایندگی خرمشهر کشیده شد تشکر کردند و بخاطر کمی و کاستی‌ها عذرخواهی کردند.

 

در ادامه حجت الاسلام نوری نسب ، از همکاران سابق خود به دلیل حضور در این برنامه تشکر کردند و امیدوار بودند که بتوانند در شهرستان خرمشهر به نحو شایسته خدمت کنند.

 

در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سیدفخرالدین موسوی تقدیر کردند و آرزوی موفقیت های روزافزون برای ایشان داشتند و همچنین برای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی نوری نسب در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار