خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

شهید رئیسی در عین آنکه دیپلماسی فعالی داشت، اما تکیه‌ای به بیرون از کشور نداشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم منتخب این ملت عزیز، همان مسیر خدمت شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد و در میان مردم باشد و دردهای ملت را از نزدیک ببیند و برای رفع این مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۲۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه مدارس الگوی صالح، امروز چهارشنبه 20 تیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم ایران طی دو هفته متوالی، علی رغم همه تبلیغات سوء دشمن، با شکوه و صلابتی مثال‌زدنی پای صندوق‌های رای آمدند و بیش از 54 میلیون رای را به صندوق‌ها انداختند. 

وی با بیان اینکه مردم ایران، انقلاب و خاک خود را دوست دارند و ما باید قدردان این ملت بزرگ باشیم، تصریح کرد: امیدواریم منتخب این ملت عزیز، همان مسیر خدمت شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد و در میان مردم باشد و دردهای ملت را از نزدیک ببیند و برای رفع این مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید رئیسی در عین آنکه دیپلماسی فعالی داشت، اما تکیه‌ای به بیرون از کشور نداشت، گفت: شهید جمهور، تمام همت خود را برای احیای ارزش های انقلاب و خدمت به ملت صرف کرد.

شایان ذکر است، در جریان این نشست حجت‌الاسلام مجید حسین علی‌پور به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه مدارس الگوی صالح معارفه شد و از خدمات حجت‌الاسلام الله‌یاری در این مَنصب، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها