خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

خدمات دولت مردمی بیش از دولت‌های گذشته بوده است

همدان-استاندار همدان گفت: خدمات دولت مردمی در مدت کمتر از ۳ سال بیش از مدت فعالیت دولت‌های گذشته بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۲۹۵۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: خدمات دولت مردمی در مدت کمتر از ۳ سال بیش از مدت فعالیت دولت‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسیر خدمتی که شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی ترسیم کرد در دولت چهاردهم ادامه یابد، گفت: پیش از سفر رئیس‌جمهور شهید به همدان پروژه‌های نیمه‌تمام استان مورد بررسی قرار گرفت و در سفر با برکت ایشان با پیگیری مجدانه ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون بیش‌از ۵۵ درصد آن محقق شده است.

استاندار همدان عنوان کرد: امسال با پیگیری و حمایت نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی حجاج عزیز از مبدأ فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جذب اعتبارات در فرصت باقیمانده در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باشد و از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های ‌جدید پرهیز شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در بین مدیران، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران وحدت، انسجام و هماهنگی خوبی جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و پیگیریهای نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها