آیت الله شعبانی موثقی:

دولت نیازمند مدیران عدالت و حق محور است

همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت برای موفقیت باید کابینه و هیات وزیران قوی را تشکیل بدهد و این انتظار را مردم دارند، گفت: دولت نیازمند مدیران عدالت و حق محور است.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۰۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان، از مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم خواست تا کابینه دولت چهاردهم را برپایه حق و عدالت انتخاب و معرفی کند و اظهار کرد: دولت برای موفقیت باید کابینه و هیات وزیران قوی را تشکیل بدهد و این انتظار را مردم دارند.

وی بیان کرد: دولت و در راس آن مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم نه تنها نباید به افراد ضعیف و بهانه گیر اعتماد کند، بلکه نیازمند مدیران عدالت و حق محور است.

امام جمعه همدان با قدردانی از مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مشارکت مطلوب منجر به شکست دشمن از فضاسازی مردم بود.

وی با قدردانی از مردم در این مشارکت مطلوب گفت: حتی برخی از مردم در خارج از کشور با وجود هجمه های سلطنت طلبان و توطئه دشمنان، در این رای‌گیری مشارکت کردند.

شعبانی موثقی ادامه داد: همه اعم از گروه‌ها و جناح‌ها باید به رای مردم در انتخاب رئیس جمهوری منتخب احترام بگذارند و از سوی دیگر باید قدر اعتماد مردم را دانست.

وی گفت: پس از شهادت شهید رئیسی، آقای مخبر به شکل منصفانه و با همت پای کار ایستاد و کار دولت را پیش برد اما بعضی مدیران نیز این گونه عمل نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با تسلیت درگذشت مرحوم حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی در همدان و از یاران دیرین امام و رهبری، اظهار کرد: مرحوم حجازی به معنای واقعی منشاء خیر و برکت در استان همدان بود.

وی افزود: مرحوم حجازی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب حضوری فعالانه داشت و در خدمات اجتماعی، پدر ایتام بود و به نیازمندان رسیدگی می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها