امام جمعه شهرستان چگنی در مراسم شیرخوارگان حسینی:

حضرت رباب (س) الگوی مادران است

حضرت رباب (س) الگوی مادران است
امام جمعه شهرستان چگنی در مراسم شیرخوارگان حسینی گفت: نقطه مشترک مادران امروز با حضرت رباب (س) این است که شما مایه آرامش در خانه هستید و حضرت رباب الگوی شما است.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۵۰
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

حضرت رباب (س) الگوی مادران است

حجت الاسلام احسان مومنی امام جمعه شهرستان چگنی ظهر امروزدر همایش شیرخوارگان حسینی که در مسجد صاحب الزمان این شهرستان با حضور مادران وشیرخوارگان برگزارشد شهادت حضرت علی اصغر را مظلومانه خواند و افزود: هرچه مظلومیت بیشتر باشد خباثت دشمن زیادتراست چرا که در روزعاشورا امام حسین (ع)  خیلی مظلوم بودند و این مظلومیت تا ابد ماندگار شد.

وی ابراز داشت: امام حسین (ع) فرزند شیر خوار 6 ماهه خود را روی دستانش گرفت و به آنها گفت به خاطر انسانیت که شده به این طفل رحم کنید ولی آنها با بی رحمی تمام طفل مظلوم امام حسین (ع) را به شهادت رساندند .

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد:  حضرت علی اصغر (ع) تنها یک طفل بود و هیچ ربطی به  اسلام نداشت را قربانی کردند و این نشان دهنده اوج خباثت دشمن است.

امام جمعه شهرستان چگنی با اشاره به سخن امام حسین (ع) در مورد  حضرت رباب اشاره کرد وخاطر نشان کرد: امام حسین (ع) فرمودند خانه ای که در آن رباب باشد آن خانه را دوست دارد چون رباب مایه آسایش من است و آرامش  اهل خانه و نقطه مشترک شما مادران در اینجا است که شما مایه آرامش و آسایش خانه هستید.

وی  خطاب به مادران گفت: مادران کانون محبت هستند و فرزند عاطفه را از مادر یاد می گیرد ایثار و گذشت داشته باشید همانند  حضرت رباب (س) و ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهید و در این روز عهد ببندید که همانند زنان اهل بیت باشید .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار