خبرهای داغ:

پخت سه دیگ حلیم نذری توسط گروه جهادی شهید بقایی فرد در فراشبند

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراشبند از پخت وتوزیع ۱۰۰ کلیو حلیم توسط گروه جهادی شهید بقایی فرد در شهرستان فراشبند خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۵۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین عالیشوندی مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراشبند گفت: گروه جهادی شهید بقای در ششمین شب محرم برای خدمت بیشتر به ایتام، نیازمندان، عزاداران و بقیه اقشار ۵۰۰ پرس حلیم را پخت و توزیع کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و مستضعفان را برای خود افتخار میدانیم، تصریح کرد: همراهی و در کنار مردم بودن یکی از افتخار بزرگ مجموعه سپاه است و توزیع این تعداد غذای گرم در بین این قشر کوچکترین خدمت به نیازمندان است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراشبند با بیان اینکه امیدواریم به همت مسئولان امکانات و معیشتی زندگی نیازمندان تهیه شود، و گفت: یکی از سیره ائمه اطهار(ع) کمک به فقرا و نیازمندان بوده که پیروان آن امام همام در فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) همین کار را در این ایام انجام دادند.

این جهادگر در ادامه با تقدیر از مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و گروه جهادی شهيد بقایی فرد در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان گفت: فعالیت های گوناگون برای نیازمندان، مستضعفان ، ایتام و تهیه سبد معیشتی و غذای گرم برای آنان و بقیه اقشار از جمله این کمکها بوده که هر ساله صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها