خبرهای داغ:
شهردار محمدیه؛

توسعه عدالت در اجرای پروژه های عمرانی در مناطق سطح شهر محمدیه

توسعه عدالت در اجرای پروژه های عمرانی در مناطق سطح شهر محمدیه
محمد پیری از توسعه عدالت در اجرای پروژه های عمرانی در مناطق سطح شهر محمدیه و اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۶ شهر محمدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۶۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

قزوین_ به گزارش بسیج، محمد پیری در بازدید از پروژه در حال اجرای روکش آسفالت در کوچه های منطقه ۶ محمدیه ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه ها به جهت رفاه حال شهروندان گفت: در بدو ورود به شهرداری اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در همه مناطق در دستور کار قرار گرفته و همانگونه که شاهدیم از سال گذشته تلاش شده تا پروژه ها در همه مناطق اجرا و شهروندان از نعمات پروژه ها بهره مند گردند.

وی با اشاره به بازپیرایی پارک های لاله و جانباز منطقه ۶ محمدیه در کنار دیگر پروژه ها گفت: در راستای اجرای پروژه های؛ لکه گیری آسفالت، ترمیم و بهسازی جداول و ترمیم و بهسازی پیاده راه ها، بهسازی و پیرایش پارک های مذکور همسو با اجرای پروژه های عمرانی ،خدماتی و رفاهی در دستور کار قرار گرفته و طی هفته های آتی شاهد تحول ، نوآوری و پیرایش در پارک ها خواهیم بود.

محمد پیری خاطر نشان کرد: هدف اصلی مدیریت شهری اجرای همه پروژه ها در مناطق است تا علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی، پروژه های خدماتی، فضای سبز و ورزشی در این مناطق اجرا گردد تا تحول در مناطق به معنای کامل اجرا گردد.

شهردار محمدیه عنوان کرد: هدف رضایت شهروندان و رضایت آنها از خادمین خود در مدیریت شهری است و بر این امر واقفیم که حضور شهروندان و پیشنهادات سازنده آنها می تواند راهگشای رفع بسیاری از مشکلات گردد.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند با پرداخت عوارض در یاری رساندن به مجموعه مدیریت شهری در امور عمرانی،خدماتی و رفاهی یاریگر باشند، چون شهر متعلق به آنهاست و می‌توانند تعلق و وابستگی را با اجرای پروژه ها احساس کنند.

شهردار محمدیه در پایان گفت: در سال جاری پروژه هایی اجرا خواهند شد که سال ها شهروندان در انتظار اجرای آنها بوده اند که انشالله با همدلی شهروندان و مشارکت آنها شاهد پیشرفت قطار در حال حرکت خواهیم بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار