حجت الاسلام موحدی:

هرکس با توجه به لیاقت خود از باطن مجالس امام حسین(ع) بهره می‌برد

همدان-امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: ظاهر مجالس امام حسین(ع) همین چیزی است که مشاهده می‌کنیم ولی هرکس با توجه به لیاقتی که دارد از باطن آن بهره می‌برد.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۲۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در هفتمین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: امام معصوم(ع)مجرای اراده الهی است یعنی این بزرگواران چیزی را اراده نمی‌کنند مگر خداوند بخواهد.

 وی با اشاره به حوادث انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) اسیر نفس خود نمی‌شد در نتیجه در حوادث مختلف دوران انقلاب با توکل به خدا و اطمینان به نفس به مسیر خود ادامه داد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: ظاهر دنیا همین امور دنیوی است که همه به آن مبتلا هستیم ولی باطن آن اهل بیت(ع) هستند.

 وی با اشاره به نقش آفرینی یاران باوفای حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا گفت: اصحاب حضرت به گونه‌ای زندگی کردند که سعادت و لیاقت شهید شدن در رکاب امام حسین(ع) را به دست آوردند.

 موحدی خاطرنشان کرد: ظاهر مجالس امام حسین(ع) همین چیزی است که مشاهده می‌کنیم ولی هرکس با توجه به لیاقتی که دارد از باطن آن بهره می‌برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر انسان آنگونه که اهل بیت(ع) می‌خواهند زندگی کند به مقامی می‌رسد که وقتی به این بزرگواران سلام دهد جواب سلام را می‌شنود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها